• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۵
  • شناسه خبر: 5952

برگزاری نخستین دوره آموزش دفاع مقدس ویژه اصحاب فرهنگ و هنر

پیام ملّت–  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین دوره آموزش دفاع مقدس ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برگزار می شود. به گزارش پیام ملّت، ناصرمقدم در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: همز ...

پیام ملّت–  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین دوره آموزش دفاع مقدس ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برگزار می شود.

به گزارش پیام ملّت، ناصرمقدم در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس از کتاب های حوزه دفاع مقدس رونمایی و از مولفان این کتاب ها تجلیل می شود.

وی با یادآوری برگزاری نخستین دوره آموزش دفاع مقدس ویژه اصحاب فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: در جشنواره تئاتر استان هم ۲ نمایش در حوزه دفاع مقدس اجرا می شود.

در ادامه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان نیز اظهار کرد: ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است و از همین رو آغاز هفته دفاع‌مقدس نام‌گذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

علی مهدیخانی تصریح کرد: تاریخ دفاع‌مقدس برهه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ کشور است که باید قدردان رشادت‌های و جان‌فشانی‌ها رزمندگان بود و نسبت به تبیین آن فرهنگ ناب به نسل جوان تلاش کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و سیره شهدا در دعوت به نماز برگزار می شود.

سعید ناصری با اشاره به اینکه تاکنون ۴۱۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین ها ۱۸ مهر برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هم در سخنانی به ۱۴۰ شهید شادات استان زنجان اشاره کرد و گفت: در عید غدیر برنامه هایی برای این خانواده ها پیش بینی شده است.

علی کاظمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس میزبانی جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم خواهیم بود، گفت: غبارروبی و گل افشانی مزار شهدا و برگزاری یادمان شهدای انقلاب از برنامه های این مجموعه در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست