• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۵
  • شناسه خبر: 5944

پاسداشت هفته دفاع مقدس ضرورتی سیاسی و فرهنگی است

پیام ملّت– استاندار زنجان گفت: پاسداشت و ترویج هفته دفاع مقدس ضرورتی سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و تاریخی برای جامعه اسلامی است. به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش‌امیری در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس تصریح کرد: ن ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: پاسداشت و ترویج هفته دفاع مقدس ضرورتی سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و تاریخی برای جامعه اسلامی است.

به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش‌امیری در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس تصریح کرد: نباید اجازه داد که تاریخ سراسر افتخار ملت ایران در دوران دفاع‌مقدس فراموش شود، افراد زیادی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، انسانیت و اخلاق در جامعه جان‌فشانی کرده‌اند که باید قدردان آنان بود.

وی با اشاره به اینکه همه اقشار حاضر در دوران دفاع مقدس باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند، گفت: این وظیفه تنها بر عهده نهادهای اجرایی، انقلابی و نظامی نبوده و همه باید برای گرامیداشت این هفته نقش خود را انجام دهند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید قدردان رشادت‌های دوران دفاع‌مقدس باشیم، خاطر نشان کرد: باید با بهره‌گیری از تجربیات آن دوران، نسبت به سازندگی و توسعه کشورمان اقدام کنیم.

درویش امیری یادآور شد: ملت ایران با پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی اجازه نداد تا یک وجب از خاک کشورمان جدا شود.

وی با بیان اینکه امروز نیاز بیشتری به همدلی و مهربانی داریم، تصریح کرد: ۳۷ سال از دوران دفاع‌مقدس سپری می‌شود، باید توجه به گذر سریع زمان داشت، پس بیایید صادق‌تر و مهربان‌تر از گذشته باشیم.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست