• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 5963

اجرای نسخه الکترونیک در مراکزدرمانی؛ از اقدامات ماندگار دولت یازدهم

پیام ملّت– مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: حذف دفترچه های درمانی و اجرای طرح نسخه الکترونیک در مجموعه مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور از بزرگترین خدمات سازمان و از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است. ع ...

پیام ملّت مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: حذف دفترچه های درمانی و اجرای طرح نسخه الکترونیک در مجموعه مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور از بزرگترین خدمات سازمان و از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است.

علی محمدی در گفت و گو با پیام ملّت، اظهار کرد: عملیات فاز دوم اجرایی  طرح نظام ارجاع داخلی بیماران در کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور نیز از خدمات بسیار ارزنده دولت یازدهم است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم بیش از ۶۰ نفر از نیروهای تخصصی و کادر درمانی جذب کار شده اند، افزود: در زمینه تجهیزات پزشکی مراکز درمانی استان میتوان به تجهیز بیمارستان امام حسین ( ع ) زنجان به دستگاه سی تی اسکن و راه اندازی درمانگاه سهروردی بعنوان مرکز درمانی سطح یک در شهرستان خدابنده اشاره کرد.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان رویکرد سازمان به نهضت IT را از مهمترین گام های اساسی سازمان در زمینه خدمات الکترونیکی دانست و گفت: کلیه دستگاههای رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال نوسازی شده و شبکه های رایانه ها اصلاح و باند خطوط بین استانی به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.

محمدی با اشاره به افزایش تختهای بیمارستانهای تامین اجتماعی در استان و اجرای طرح هتلینگ بیمارستانها، خاطر نشان کرد: طی دو مرحله تختهای بیمارستان امام حسین (ع)  از ۱۰۰ به ۱۲۵ و نهایتاٌ  به۱۴۲ تخت مصوب ارتقاء یافته و در بیمارستان امید ابهر نیز از ۵۰ تخت به ۶۵ تخت مصوب افزایش یافه است.

وی از اینترنتی شدن پذیرشهای مراکز درمانی در سطح استان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک کلیه مراکز درمانی استان به  سیستم پذیرش بیماران بصورت اینترنتی مجهز خواهند شد.

این مسئول تاکید کرد: با توسعه تکنولوژیهای درمان در سراسردنیا و به تبع در کشورمان ایران باید توسعه کمی و کیفی مراکز درمانی را در استان زنجان داشته باشیم.

محمدی تصریح کرد: مجوز احداث نخستین درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای ماهنشان و دندی با وجود عدم فراهم شدن شرایط مورد نیاز صادر شده و تحقق این امر  مهم از مطالبات چندین ساله مردم محروم این مناطق بود.

وی تصریح کرد: براساس سیاستهای کلی سازمان تامین اجتماعی باید ۲۰ هزار نفر بیمه شده در منطقه باشد تا درمانگاه احداث شود ، این شهرستانها بیش از ۱۸ هزار بیمه شده داشتند ولی با نگاه ویژه مسئولین ارشد سازمان به مناطق محروم و کارگر خیز ،  درمانگاه سرپایی سطح یک در این منطقه احداث می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: بلحاظ بالا بودن آمار جامعه کارگری در این شهرستانها ، از هفته آینده رایزنی با مسئولین وشورای شهرستان برای مکان یابی و احداث درمانگاه آغاز میشود

محمدی در پایان به ارتقاء سطح درمانگاههای شفای شهرستان ابهر از تک شیفته به تخصصی و دوشیفته و درمانگاه شهدای خرمدره نیز از دو شیفته به شبانه روزی ارتقاء می یابد تاکید کرد مجوز این مراکز بلحاظ رشد جمعیت بیمه شدگان این مناطق صادر شده و ظرف ماههای آتی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست