• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 5960

تردد بیش از دو میلیون خودرو در جاده‌های زنجان

پیام ملّت– مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تردد بیش از دو میلیون خودرو طی تعطیلات عید سعید غدیر خم در جاده‌های استان زنجان خبر داد  و گفت: از ساعت صفر بامداد روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه تا ساعت ۲۴ ر ...

پیام ملّت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تردد بیش از دو میلیون خودرو طی تعطیلات عید سعید غدیر خم در جاده‌های استان زنجان خبر داد  و گفت: از ساعت صفر بامداد روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ شهریورماه بالغ بر دو میلیون و ۱۰۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش پیام ملّت، ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بین دو میلیون و ۱۵۷هزار تردد ثبت شده توسط ۵۸ عدد دستگاه ترددشمار مستقر در محورهای مواصلاتی استان زنجان، ۳۳۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی افزود: در این مدت نرخ جریان تردد در همه محورهای استان زنجان ۳۶۵ خودرو در ساعت بود که این میزان در آزادراه‌ها ۸۹۵ خودرو در ساعت ثبت شده است.

این مسئول با اعلام اینکه در این ایام بیشترین تردد مربوط به محور آزادراه زنجان ـ قزوین است، ادامه داد: جریان تردد در محور آزادراه زنجان ـ قزوین ۱۳۱۰ خودرو در ساعت ثبت شده است.

دست نشان، یادآور شد: در این مدت ۲۵۰۰ تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های هوشمند ثبت شده است که بیشترین سرعت غیرمجاز مربوط به یک خودرو پژو ۴۰۵ در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه ۱۶شهریورماه با ۱۸۶ کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست