• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۲۱
  • شناسه خبر: 5980

انجام ۱۱هزار نظارت فنی از طرح‌های اشتغال‌ مددجویان زنجانی

پیام ملّت– معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون باهدف کمک به پایدارسازی طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان حدود ۱۱هزار مورد نظارت فنی از این طرح‌ها انجا ...

پیام ملّت معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون باهدف کمک به پایدارسازی طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان حدود ۱۱هزار مورد نظارت فنی از این طرح‌ها انجام‌ شده است.

منصور عبادی در گفت و گو با پیام ملّت بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی مددجویان اشتغال‌زایی برای آن‌ها است، گفت: به‌منظور پایدارسازی طرح های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پس از اجرای طرح نظارت‌های فنی توسط کارشناسان این نهاد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نظارت های فنی انجام شده بر طرح های اشتغال، مشاوره‌ شغلی و فنی متناسب با نوع طرح به مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می شود، افزود: در بازدیدهای انجام شده توانمندی‌های مددجویان نیز شناسایی شده و همچنین راهکارهای پایدارسازی طرح‌های اشتغال و توسعه کمی و کیفی این طرح‌ها ارائه می‌شود .

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان زنجان گفت : از ابتدای امسال حدود ۱۱هزار مورد نظارت فنی از طرح‌های اشتغال ایجادشده برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان انجام‌شده است.

عبادی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال که باهدف توانمندسازی جامعه هدف اجرا می‌شود استفاده از ظرفیت واحدهای صنعتی و تولیدی برای اشتغال مددجویان است، گفت: سال گذشته برای ۳۶۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از این طریق اشتغال‌زایی انجام شده است و در تلاش هستیم در سال جاری نیز از این ظرفیت به نفع جامعه هدف بیشترین استفاده را ببریم .

وی ادامه داد: اجرای این طرح موجب می‌شود خانواده ازلحاظ داشتن درآمد مستمر و رسیدن به سطح اقتصادی مناسب به خودکفایی رسیده ، توانمند شده و از بدنه حمایتی کمیته امداد خارج شود.

عبادی از طراحی بسته‌های تشویقی برای صاحبان صنایعی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را جذب کنند خبر داد و بیان کرد : با به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توسط واحدهای تولیدی و صنعتی حق بیمه این گروه از جامعه هدف به مدت ۱۸ ماه توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست