• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۲۱
  • شناسه خبر: 5973

ایجاد اشتغال پایدار در اولویت رسیدگی مناطق محروم است

پیام ملّت– معاون امور روستاها و مناطق محروم رئیس‌جمهور گفت: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها یکی از اولویت‌های امروز در این مناطق به‌شمار می‌رود. به گزارش پیام ملّت، سیدابوالفضل رضوی در آیین اختتامیه اولین جشنواره رو ...

پیام ملّت معاون امور روستاها و مناطق محروم رئیس‌جمهور گفت: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها یکی از اولویت‌های امروز در این مناطق به‌شمار می‌رود.

به گزارش پیام ملّت، سیدابوالفضل رضوی در آیین اختتامیه اولین جشنواره روستا در زنجان، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها در بخش‌های خدمات، کشاورزی، سنگ‌های قیمتی، بسته‌بندی، تولید پوشاک و … توسط علاقه‌مندانی که تمایل به ورود به این بخش را دارند، صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعطای وام کارمزد ۶ درصدی به اهالی روستا از مهرماه امسال آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: سهم استان زنجان در این زمینه اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است با کارمزد بسیار پایین است.

معاون امور روستاها و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: همه توان‌مان باید در راستای معرفی توانمندی‌های روستاییان و عشایر باشد.

رضوی تاکید کرد: بی‌شک آغاز به کار اولین جشنواره روستا در استان زنجان می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای شناساندن توانمندی‌هایی که در مناطق روستایی و نیز عشایر استان وجود دارد، باشد و نیازمند تداوم برگزاری چنین جشنواره‌هایی هستیم.

وی یادآور شد: عرضه مواد غذایی در جشنواره روستا حاکی از آن است که روستاییان و عشایر نقش ارزشمند و حیاتی در تامین امنیت غذایی آحاد جامعه بر عهده دارند.

این مسئول افزود: روستاییان و عشایر علاوه بر عرضه مواد غذایی در جشنواره‌ای که به نام خودشان مزین شده، توانمندی‌های‌شان را در سایر بخش‌ها از جمله صنایع‌دستی نیز به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست