• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۲۳
  • شناسه خبر: 6006

حل مشکلات شهر در گرو بومی بودن یا نبودن شهردار نیست

پیام ملّت– عضو شورای شهر زنجان گفت: برای حل مشکلات شهر نیازمند شهردار با برنامه هستیم و بومی بودن و نبودن شهردار تاثیری بر این انتخاب نمی گذارد. عباس راشاد در گفت و گو با پیام ملّت اظهار کرد: هدف ما در انتخاب شهردا ...

پیام ملّت عضو شورای شهر زنجان گفت: برای حل مشکلات شهر نیازمند شهردار با برنامه هستیم و بومی بودن و نبودن شهردار تاثیری بر این انتخاب نمی گذارد.

عباس راشاد در گفت و گو با پیام ملّت اظهار کرد: هدف ما در انتخاب شهردار، انتخاب فرد با برنامه همراه با ایده های جدید است و بومی بودن تنها نمره ۵ از صد را به خود اختصاص می دهد.

وی خاطر نشان کرد: اگر مشکلات شهر را یک شهردار بومی بتواند حل کند، افتخاری برای شهر است اما این بدان معنا نیست که لزوما حل مشکلات در دستان شهردار بومی باشد.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: در حال حاضر از ۳ نفر باقی مانده یک نفر غیر بومی است که برنامه های هر سه بررسی شده و تمام فاکتورها برای انتخاب شهردار در نظر گرفته شده است.

راشاد با اشاره به اینکه نیروهای غیربومی هم می توانند برنامه ها و ایده های موفقی برای شهر داشته باشند، افزود: گاهی یک نیروی غیر بومی با یک ماه فرصت می تواند ایراداتی را مشاهده کند که برخی نتوانستند یا نخواستند در طول مدت زمان بیشتر آنها را ببینند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه آقایان امیدی، رفیعی و معصومی سه گزینه نهایی برای انتصاب کرسی شهرداری زنجان هستند، افزود: امروز با آقای رفیعی و آقای معصومی صحبت می شود.

راشاد گفت: اگر همین روال ادامه داشته باشد هفته آینده شهردار زنجان انتخاب می شود.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست