• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۲۸
  • شناسه خبر: 6030

لازمه توانمندی دانش آموزان، توانمندی معلمان است

پیام ملّت– مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان  گفت: و  در تابستان امسال برنامه های آموزشی برای توانمندسازی معلمان تشکیل شده است زیرا لازمه توانمندی دانش آموزان توانمندی معلمان است. به گزارش پیام ملّت، مرتضی تمجیدی د ...

پیام ملّت مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان  گفت: و  در تابستان امسال برنامه های آموزشی برای توانمندسازی معلمان تشکیل شده است زیرا لازمه توانمندی دانش آموزان توانمندی معلمان است.

به گزارش پیام ملّت، مرتضی تمجیدی در نشست خبری با خبرنگاران، افزود:  در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۸۰ هزار دانش‌آموز و ۱۵ هزار معلم در ۲۴۰۰ مدرسه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در ۱۰۰ مدرسه استان زنجان کلاس های درسی با حضور کمتر از پنج دانش آموز تشکیل می شود و تامین نیازهای فردی و اجتماعی هم در رشد کیفی مدارس دنبال می شود و  متحول کردن سیستم آموزشی مستلزم تحول در نیروی انسانی است و  در تابستان امسال برنامه های آموزشی برای توانمندسازی معلمان تشکیل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: لازمه توانمندی دانش آموزان توانمندی معلمان است و یکی دیگر از رویکردهای این نهاد آموزشی، تغییر روش ها برای نیاز محور کردن سیستم آموزشی است.

تمجیدی به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و ماه محرم اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم  دانش آموزان را با مباحث مربوط به موضوعات ملی و میهنی، فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی و ماه محرم و صفر  آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه  استان زنجان به دلیل کمبود فضای آموزشی هم اکنون ۳۷ مدرسه کانکسی دارد، افزود: همچنین از ۱۸ کانکس کلاسی به عنوان مکمل کلاس های مدرسه اصلی جهت جبران کمبود فضاهای آموزشی استان استفاده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان تاکید کرد: رشد کمی و کیفی مدارس از مهمترین رویکردهای آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است و سیاست این اداره  پوشش تحصیلی همه نقاط استان و کاهش محرومیت از تحصیل در دانش آموزان مناطق محروم است.

تمجیدی ابر از کرد: آموزش زمانی  مشخص می شود که این سیستم خروجی مطلوبی از دانش آموختگان داشته و بتواند نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموز را پاسخ دهد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست