• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۲۸
  • شناسه خبر: 6026

معصومی شهردار زنجان شد

پیام ملّت– در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر زنجان، مسیح‌الله معصومی به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد. جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با حضور ۹ عضو این شورا برگزار و در پایان با انجام رای گیری مسیح الله معصومی ب ...

پیام ملّت در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر زنجان، مسیح‌الله معصومی به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با حضور ۹ عضو این شورا برگزار و در پایان با انجام رای گیری مسیح الله معصومی با کسب  ۶ رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان بعد از مراسم تحلیف علی محمدی را به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب کرده بودند و در این مدت رزمه بیش از ۳۰ نفر برای شهرداری زنجان بررسی و ۱۰ نفر به مرحله دوم راه یافتند و در مرحله دوم نیز سعید امیدی، سعید رفیعی و مسیح الله معصومی به مرحله نهایی راه یافتند.

قرار بود رای گیری بین این سه نفر انجان شود که امیدی طی تماسی که با دویران یکی از اعضای شورای شهر زنجان داشت، انصراف خود را اعلام کرد تا اینکه رفیعی و معصومی برای مرحله رای گیری باقی بمانند

رای گیری بین این دو گرینه انجام شد که در پایان معصومی با کسب ۶ رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد و رفیعی نیز موفق به کسب ۳ رای شد.

مسیح اله معصومی متولد ۵۴ شهر قم ، دارای دکتری تخصصی معماری و شهرسازی و از مدرسان دانشکده معماری و شهر سازی، دانشگاه علم وصنعت ایران و دانشگاه آزاد اسلامی تهران و دانشگاه حکیم سبزواری است.

وی مجری طرح منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم ۱۳۹۳-۱۳۹۴ ، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم ۱۳۹۲، سرپرست سازمان قطار شهری قم ۱۳۹۱ ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ۱۳۹۰-۱۳۹۱ و عضو موسسه بین المللی ایکوموس (میراث فرهنگی) وابسته به سازمان ملل متحد از جمله مهم ترین سوابق وی هستند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست