• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۲۹
  • شناسه خبر: 6033

بازنمایی عملیات ثامن الائمه در ابهر

پیام ملّت– فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:  به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات غرورآفرین ثامن الائمه در شهرستان ابهر بازنمایی خواهد شد. سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با پیام ملّت با تشریح برنامه های سپا ...

پیام ملّت فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:  به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات غرورآفرین ثامن الائمه در شهرستان ابهر بازنمایی خواهد شد.

سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با پیام ملّت با تشریح برنامه های سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، اظهار کرد: بازنمایی عملیات های دوران دفاع مقدس جزو برنامه ی سازمان بسیج بوده که در استان ها اجرا می شود و در استان زنجان چندین عملیات در طی ۷ سال گذشته بازنمایی شده است.

وی افزود: بازنمایی این عملیات ها چندسال در زنجان، یک سال در شهرستان خدابنده و امسال نیز در شهرستان ابهر خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه گردان های امام حسین و تیپ با هماهنگی ناحیه عملیات ثامن الائمه را بازنمایی می کنند، خاطر نشان کرد: تیپ در منطقه مرزی سردشت در منطقه شمالغرب مشغول پاسداری از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست، اما گردان های امام حسین در عقبه  در آمادگی رزم، مسائل فرهنگی، معنوی و جنگ نرم مشغول هستند.

سردار کرمی تصریح کرد: با وجود مستقر بودن تیپ در منطقه، دستگاه های مهندسی تیپ در کنار بسیج دانش آموزی، دانشجویی، بسیجیان پایگاه های مقاومت و اردوهای جهادی طرح هجرت در روستاهایی که با مشکل آب روبه رو هستند خدمات آبرسانی ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیجیان و رزمندگان اسلام در سه محور در سپاه استان برای مردم خدمات رسانی می‌کنند، افزود: فعالیت بسیج سازندگی در محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم ، برگزاری اردوهای جهادی طرح هجرت و یک محور دیگر قرارگاه عمران و آبادی در ۳ دهستان که شامل ۸۰ روستا می باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان از اواخر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده برای مردم خدمات رسانی می‌کنند، گفت:  همانگونه که حضرت امام فرمودند مردم ما بی نظیرو بی بدیل هستند، امروز هم مردم برای ما عزیز می باشند و همانگونه که در خرمشهر بسیجیان و پاسداران در مقابل گلوله ها سینه سپر می کردند امروزهم برای حل مشکلات مردم در روستاها در ساخت مسجد، مدرسه، آب کشی و حل بسیاری از مشکلات روستاییان تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی را در بین جوانان امروز حفظ کنیم، افزود: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در سطح استان زنجان در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

سردار کرمی رژه نیروهای مسلح را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح استان زنجان در این روز آمادگی و اقتدار خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای شمالغرب، دیدار با نمایندگان محترم ولی فقیه و ائمه جمعه ، علما، خانواده های شهدا و جانبازان، در شهرستان ها از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس می باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) عنوان کرد: امروز به برکت رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج،  نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی تحت فرماندهی رهبر با وحدت و هماهنگی کامل اماده برای پاسخگویی به هرنوع تهدیدات هستیم.

انتهایپیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست