• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۲۹
  • شناسه خبر: 6043

زنجان؛ الگویی از مشارکت شهروندان در حمایت از خیریه ها

پیام ملّت– سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: اغلب موسسه‌های خیریه ایجاد شده در زنجان توسط معتمدین مردم اداره می‌شود که این امر سبب شده است استان زنجان الگویی از مشارکت اجتماعی شهروند ...

پیام ملّت سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: اغلب موسسه‌های خیریه ایجاد شده در زنجان توسط معتمدین مردم اداره می‌شود که این امر سبب شده است استان زنجان الگویی از مشارکت اجتماعی شهروندان در حمایت از خیریه‌ها در سطح کشور باشد.

به گزارش پیام ملّت، ادریس سالاری در گردهمایی مدیران و مسئولان روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، توسعه حوزه اطلاع‌رسانی را نیازمند توجه و حمایت‌های جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به نوع نگرش و حمایت‌های ویژه مدیریت عالی استان از این حوزه، انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز توجه خاصی به این بخش داشته باشند تا در نهایت کارنامه قابل قبولی از فعالیت‌های انجام شده در استان به مردم و افکار عمومی ارائه شود.

وی اقدامات انجام شده در زمینه راه‌اندازی خیریه‌های مختلف در زنجان را حاصل اراده‌های بزرگ معتمدین استان عنوان کرد و گفت: این اراده‌های بزرگ می‌تواند تحولات اساسی در زمینه توسعه استان در بخش‌های مختلف ایجاد کند.

این مسئول، استان زنجان را الگویی از مشارکت اجتماعی شهروندان در حمایت از خیریه‌ها در سطح کشور دانست و اظهار کرد: اغلب انجمن‌ها و موسسه‌های خیریه ایجاد شده در زنجان توسط بزرگان و معتمدین مردم اداره می‌شود که این امر موجب جلب اعتماد و حمایت‌های گسترده مردم به این مجموعه‌ها شده است.

این مسئول، وجود چهره‌های برجسته در حوزه‌های مختلف مرجعیت دینی، علم و دانش، مدیریت و سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ادب در استان زنجان را عامل معرفی این استان در سطح کشور و جهان دانست و خاطرنشان کرد: به واسطه ویژگی‌های منحصر به فرد جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی، صنعتی و اقتصادی استان زنجان و وجود نیروی انسانی شایسته، همواره نام استان زنجان در کشور به نیکی می‌درخشد و به نسبت جمعیت ساکن استان، نام زنجان در اخبار متعدد و تحلیل‌های فراوان خبری ملی به صورت بسیار زیاد مطرح می‌شود.

سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی را یکی از گسترده ترین شبکه‌های اطلاع‌رسانی فعال در استان زنجان برشمرد و افزود: با انسجام و هماهنگی ایجاد شده در میان مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری برنامه‌های متعدد در سطح استان به نحو مطلوبی انجام می‌شود.

سالاری ادامه داد: در سال‌جاری با تعامل و همکاری روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان یکی از پربارترین برنامه‌های هفته دولت در سطح استان برگزار شد و اغلب فعالیت‌ها به ویژه در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای، به شکل موثری به صورت متمرکز در استان انجام شد که حاصل تدابیر مدیریت عالی استان و حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی به خصوص رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بود.

وی، برپایی جشنواره شهید رجایی طی هفته دولت در همه شهرستان‌های استان زنجان به منظور تجلیل از فعالان استان در عرصه‌های مختلف را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و یادآور شد: به دلیل رویکرد و توجه ویژه مقام عالی استان به اهمیت نقش رسانه‌ها در توسعه، در ایام روز خبرنگار در سال‌جاری، استاندار زنجان به همراه معاونان و مدیران ستادی استانداری اقدامات مناسبی در پاسداشت این روز انجام دادند و به تبع آن، توجه ویژه‌ای از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به رسانه‌های استان اتفاق افتاد که متفاوت از اقدامات سال‌های گذشته در زنجان بود.

این مسئول، استفاده از ظرفیت روابط‌عمومی‌ها در راستای جلب توجه افکار عمومی به فعالیت‌های گسترده خیرین در زنجان را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: با رفع کاستی‌های موجود و برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای به‌روز رسانی اطلاعات و توانمندی مسئولان روابط‌عمومی‌های استان و شکوفاسازی خلاقیت‌های فعالان این عرصه، امکان بهره‌برداری از توان بالا و ظرفیت‌های حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در جهت توسعه استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست