• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۱
  • شناسه خبر: 6064

دیدار فرماندارشهرستان زنجان و معاون مدیریت درمان استان با خانواده معظم شهدا

پیام ملّت– بمناسبت ۳۱ شهریور نخستین روز از هفته دفاع مقدس و مصادف با شب اول ماه محرم ، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان زنجان به اتفاق بیات فرماندار شهرستان زنجان و عابدی معاون درمان تامین اجتماعی اس ...

پیام ملّت بمناسبت ۳۱ شهریور نخستین روز از هفته دفاع مقدس و مصادف با شب اول ماه محرم ، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان زنجان به اتفاق بیات فرماندار شهرستان زنجان و عابدی معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان و باقری معاونت اداری مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده معظم شهید محمد جواد بیات دیدار کردند.

در این دیدار معاون درمان استان زنجان ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

عابدی همچنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران را میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دیدار با  این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

در ادامه  فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

باقری معاونت اداری مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان نیز دیدار با این خانواده ها را  موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان عنوان کرد و گفت: این حرکت ارزشمند موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

گفتنی است شهید محمد جواد بیات در آذر ماه سال ۱۳۴۷ در زنجان بدنیا آمده ودر یک خانواده مذهبی در راستای فعالیتهای قرآنی پرورش یافت و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه بانه بدست مزدوران کوموله بدرجه رفیع شهادت نائل آمد.

یادش گرامی و روحش پر رهرو باد

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست