• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۳
  • شناسه خبر: 6077

جاده های استان زنجان میزبان ۱۴ میلیون تردد

پیام ملّت– مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : با توجه به كنترل تردد وسايل نقليه با ۶۲ دستگاه ترددشمار برخط در محورهاي بين شهري استان، در شهریورماه سال جاري تعداد ۱۴ میلیون تردد وسيله نقليه ثبت شده ا ...

پیام ملّت مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : با توجه به كنترل تردد وسايل نقليه با ۶۲ دستگاه ترددشمار برخط در محورهاي بين شهري استان، در شهریورماه سال جاري تعداد ۱۴ میلیون تردد وسيله نقليه ثبت شده است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با پیام ملّت با بیان اینکه این تردد  در ۳۱ مقطع از محورهای مواصلاتي داراي ترددشمار برخط فعال استان زنجان (۶۲ مسیر بصورت رفت و برگشت) ثبت شده ‌است، اظهار کرد: در این مدت تعداد ترددها در جاده های کشور حدود ۶۱۱ میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه ۱۵ ام کشور را داراست.

وی بیشترین تردد در آزادراه زنجان-قزوین(خروجی استان) با ۷۵۳.۷۴۲ تردد اعلام کرد و افزود: محور زنجان-خرمدره با ۳۹۱.۰۲۵ تردد و کمترین تردد در محور تکاب- دندی   با ۲۰.۹۶۰ جابجایی صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: ۲.۸۹۸.۵۷۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که ۲۱ درصد از كل تردد درمحورهای مواصلاتی استان را به خود اختصاص داده است و در حالیکه میانگین کشوری ۱۳% بود و استان زنجان در رتبه ۵ ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده ها قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه ميانگين نرخ جريان تردد وسايل نقليه در محورهاي استان در اين مدت، ۳۰۸ وسيله نقليه در هر ساعت بوده است، خاطر نشان کرد: ميانگين كشوري اين نرخ در اين مدت ۴۰۰ وسيله نقليه مي‌باشد. استان زنجان در خصوص نرخ جريان تردد وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي، رتبه ۱۶ را در كشور داراست. بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه زنجان – قزوین (خروجی استان) با ۱۰۱۳ تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محورتکاب – دندی با ۲۸ تردد در ساعت صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست