• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۴
  • شناسه خبر: 6094

تبیین گفتمان انقلاب در مدارس راهکاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

پیام ملّت– مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان آغاز نهضت تبیین گفتمان انقلاب در مدارس می باشد. به گزارش پیام ملّت، مرتضی صفری در دیدار با امام جمعه ، فرمانده سپاه و جمع ...

پیام ملّت مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان آغاز نهضت تبیین گفتمان انقلاب در مدارس می باشد.

به گزارش پیام ملّت، مرتضی صفری در دیدار با امام جمعه ، فرمانده سپاه و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان خدابنده ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تقارن این دو مناسبت مهم را یادآور رشادت ها، دلاوری ها و ایثار رزمندگان و به ویژه شهدای گرانقدر با تآسی از قیام عاشورا دانسته و بر ادامه راه شهدا در صیانت از انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر منطقه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ۴۰ سالگی عمر انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا، رهبری های داهیانه امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ایثارگری مردم دانسته و از برنامه ریزی گسترده رسانه ملی و شبکه استانی اشراق برای گرامیداشت این مناسبت مهم و بزرگ خبر داد .

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص هجمه های فرهنگی دشمنان به ویژه نسل جوان و تأکیدات فراوان ایشان در خصوص توجه ویژه به این حوزه گفت:  امروز با ظهور وبروز ابزارهای رسانه ای نوین به خصوص فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تهاجم دشمنان شکل جدید و گسترده ای به خود گرفته و یکی از راهکارهای مقابله با این تهاجم همه جانبه آغاز نهضت تبیین گفتمان انقلاب در مدارس می باشد .

به گفته صفری، علیرغم همه تهدیدات وهجمه های دشمن با برگزاری دسته های عزاداری، یادواره شهدای آبروی محله و بسیاری از فعالیت های خودجوش مردمی، انقلاب مسیر خودش را ادامه می دهد.

این مقام مسوول در ادامه با  اشاره به هم افزایی فرهنگی در شهرستان خدابنده، این شهرستان را یک مدل موفق از همدلی و وفاق و حرکتهای جهادی در استان دانست.

مدیرکل مرکز با اعلام اینکه فعالیت رسانه ای خوبی که درشهرستان خدابنده صورت گرفته گفت: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان خدابنده در زمینه های کردشگری و کشاورزی، زمینه های فراوانی برای کار رسانه ای وجود دارد و رسانه استانی در این راستا از هیج تلاشی فروگذار نبوده است .

امام جمعه شهر قیدار هم با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، از مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان به جهت انعکاس زنده مراسم تاسوعای حسینی این شهرستان در سال های گذشته قدردانی کرد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه فعالان رسانه، وظیفه خطیر وحساسی بر عهده دارند گفت: انعکاس مراسم تاسوعای حسینی شهرستان خدابنده مایه خیروبرکت وانسجام و وحدت در شهرستان خدابنده شده است.

وی با اشاره به اقبال عمومی شایسته مردم به شبکه استانی افزود:علاقه مردم برای تماشای شبکه استانی اشراق روز به روز بیشتر می شود که این نشان از توفیق مجموعه صداوسیمای مرکز زنجان در تهیه و پخش برنامه ها است.

تقویت شبکه های استانی برای مقابله با تهاجم فرهنگی، حل مشکل انتن دهی در برخی روستاهای شهرستان خدابنده، پیگیری مشکل اب شرب برخی مناطق از طریق شبکه استانی  ومعرفی بیشتر ظرفیت های شهرستان خدابنده از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست