• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • شناسه خبر: 6112

برای ۸۸۴۹ کارآموز در استان زنجان گواهینامه مهارتی صادر شد

پیام ملّت– مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از صدور گواهینامه مهارتی برای ۸۸۴۹ کارآموز در استان زنجان خبر داد و گفت: برای تعداد ۱۳۹۲۱ نفر معرفی شده به آزمون در بخشهای مختلف آموزشی، تفاهمنامه، صنایع ساختمان و ادواری ...

پیام ملّت مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از صدور گواهینامه مهارتی برای ۸۸۴۹ کارآموز در استان زنجان خبر داد و گفت: برای تعداد ۱۳۹۲۱ نفر معرفی شده به آزمون در بخشهای مختلف آموزشی، تفاهمنامه، صنایع ساختمان و ادواری در تمامی شهرستانهای استان آزمون برگزار شده است.

به گزارش پیام ملّت، محمدرضا انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد ۶ ماهه اداره سنجش و ارزشیابی فنی وحرفه‌ای استان زنجان اظهار کرد: از تعداد کل معرفی شدگان به آزمون، ۱۱۹۹۶نفر مربوط به آزمونهای هماهنگ (پایان دوره مراکز دولتی و غیر دولتی) بوده که پس از طی دوره آموزشی در ۱۴ مرکز و آموزشگاههای آزاد زیر مجموعه مراکز به آزمون معرفی و تعداد ۷۳۱۷ نفر موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان بیان کرد: در بخش آزمونهای تفاهمنامه (صنایع دستی و قالیبافی) نیز ۸۱۵نفر شرکت کردند و ۷۲۲ نفر موفق به اخذ گواهینامه مهارتی شدند.

وی گفت: در بخش صنایع ساختمان ۸۶۶ نفر و در بخش ادواری ۲۴۴ نفر از طریق سامانه ادواری سازمان، به صورت اینترنتی در آزمون ثبت نام کرده و به ترتیب ۶۹۱ و ۱۱۹نفر موفق به اخذ گواهینامه مهارتی شدند.

انصاری خاطرنشان کرد: آموزشهای مهارتی توسط دو بخش دولتی و غیردولتی به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در بخشهای دولتی و غیردولتی عنوان کرد: از تعداد کل معرفی شدگان آزمونهای پایان دوره ۲۷ درصد یعنی تعداد ۳۲۰۰ نفر مربوط به بخش غیر دولتی(آموزشگاههای آزاد) بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان اظهار کرد: تعداد ۸۷۹۶ نفر که ۷۳ درصد را شامل می‌شود مربوط به بخش دولتی است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست