• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • شناسه خبر: 6129

سه پروژه شهرداری زنجان به بهره برداری رسید

پیام ملّت – به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حماسه هشت سال دفاع مقدس سه پروه شامل پارکهای شهدای مدافع حرم، کمیل و پونه در مناطق مختلف شهر زنجان به بهره برداری رسید. به گزارش ایرنا، سرپرست شهرداری زنجان در مراسم افتت ...

پیام ملّت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حماسه هشت سال دفاع مقدس سه پروه شامل پارکهای شهدای مدافع حرم، کمیل و پونه در مناطق مختلف شهر زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سرپرست شهرداری زنجان در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: برای بهره مندی محلات مختلف شهر زنجان احداث پارک به ویژه در مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار گرفته که بر این اساس سه پارک در محلات پونه و کمیل واقع در کوی الهیه و پارک شهدای مدافع حرم واقع در کوی شورجه احداث شد.
علی محمدی افزود: بر این اساس پارک پونه و کمیل کوی الهیه هر کدام در مساحتی بالغ بر ۲۵ هزار و ۵۰۰ متر و ۱۳ هزار و ۳۱۷ متر مربع و به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال و ۶ میلیارد و ۶۲۷میلیون ریال احداث شده است.
وی بیان کرد: فاز اول پارک شهدای مدافع حرم نیز واقع در کوی شورجه با اعتباری بالغ سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و در مساحت شش هزار متر مربع به بهره برداری رسید که فاز دوم این پروژه نیز در مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دست اقدام قرار دارد.
محمدی افزود: سرانه فضای سبز شهر زنجان ۱۴.۱ مترمربع است که این میزان در مقایسه با سطح کشوری ۱۲.۱ مترمربعی افزایش نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در منطقه یک شهرداری زنجان ۳۰ پارک با مساحت کل ۴۴۷ هزار و۹۹۷ متر مربع، منطقه ۲، ۲۸ پارک به مساحت ۲۸۱ هزار و ۲۸۲ متر مربع و در منطقه سه شهرداری هم ۳۰ پارک به مساحت ۹۳۳ هزار و ۷۹۴ متر مربع وجود دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست