• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • شناسه خبر: 6124

مراسم” احلی من العسل”در زنجان برگزار شد

پیام ملّت– معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مراسم “احلی من العسل” به یاد حضرت قاسم بن الحسن (ع)توسط دانش آموزان استان زنجان برگزار شد. به گزارش پیام ملّت، محمود عباسی در مرا ...

پیام ملّت معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مراسم “احلی من العسل” به یاد حضرت قاسم بن الحسن (ع)توسط دانش آموزان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پیام ملّت، محمود عباسی در مراسم «احلی من العسل» در امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر زنجان، افزود: این مراسم امسال هم با استقبال خوب و باشکوه دانش آموزان زنجانی اجرا شد. 

وی اظهار کرد: همزمان با ماه محرم برنامه‌های تربیتی در مدارس زنجان برگزار می‌شود و سوگواره «احلی من العسل »با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به صورت متمرکز استانی در شهر زنجان برگزار شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه در این سوگواره شرکت کردند.

عباسی با اشاره به رویکرد آموزشی برنامه «احلی» من العسل افزود: ارائه آموزش صحیح مداحی نیز در این برنامه مدنظر است و دانش آموزان با مدیحه سرایی آشنا می شوند و این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان واقعه کربلا حضرت قاسم (ع) برگزار شده است.

عباسی با بیان اینکه مراسم «احلی من العسل»  برای پنجمین سال است که در امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر زنجان برگزار شده است، گفت: الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان از سیره ائمه معصومین(ع) از جمله اهداف برگزاری این همایش است و هر سال با شکوه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم «احلی من العسل » با اتخاذ تدابیر ویژه به صورت هماهنگ در تمامی مناطق و نواحی استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست