• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • شناسه خبر: 6118

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان فردا برگزار می‌شود

پیام ملّت– مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان فردا با حضور قائم مقام وزیر بهداشت برگزار می‌شود. به گزارش پیام ملّت، مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان فردا با حضور ایرج حریرچی قائم ...

پیام ملّت مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان فردا با حضور قائم مقام وزیر بهداشت برگزار می‌شود.

به گزارش پیام ملّت، مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان فردا با حضور ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش ئزشکی برگزار می‌شود.

علاوه بر قائم مقام وزیر بهداشت مسئولان ارشد استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار است در فردا پنجشنبه ساعت ۸ صبح در مرکز همایش‌های بین المللی روزبه برگزار می‌شود.

به گفته اسماعیل رحمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار بود در صورت حضور وزیر بهداشت در مراسم تودیع و معارفه چند پروژه نیز در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری برسد که به دلیل تداخل برنامه‌های حسن قاضی زاده هاشمی، سفر وزیر بهداشت به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان حضور خواهد داشت.

رحمانی خاطرنشان کرد: سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زمان دیگری موکول شده و قرار است در این سفر چند پروژه را افتتاح کند اما زمان دقیق سفر هنوز مشخص نیست.

وزیر بهداشت علیرضا بیگلری را شهریور ماه امسال به سمت سرپرست انستیتو پاستور ایران منصوب کرد و چند روز بعد از این انتصاب پرویز قزلباش نیز با حکم قاضی‌زاده هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان شد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست