• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • شناسه خبر: 6108

همه باید قدردان امنیت موجود در کشور باشیم

پیام ملّت– معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: امروز امنیت و آرامش حاکم بر کشور به برکت نام ابا عبدالله الحسین (ع) است و همه ما باید قدردان این امنیتی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد، باشیم. به گزارش پیام ملّت، سی ...

پیام ملّت معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: امروز امنیت و آرامش حاکم بر کشور به برکت نام ابا عبدالله الحسین (ع) است و همه ما باید قدردان این امنیتی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد، باشیم.

به گزارش پیام ملّت، سید بیوک موسوی در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه، خاطرات دوران دفاع‌مقدس در ذهن‌های مردم نقش بسته و بخش فراموش نشدنی تاریخ این کشور به‌شمار می‌آید، افزود: در دوران جنگ تحمیلی، همواره شاهد بودیم که عشق و محبت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، شور و شوق خاصی در دل رزمندگان ایجاد می‌کرد و آنها را به نبرد علیه باطل وا می‌داشت و همین شور و نشاط و محبت به ائمه، امروز نیز در دل مردم ما وجود دارد.

معاون استاندار زنجان اظهار کرد: مردم باید همیشه قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای کشور باشند و به زحمات مسئولان نظام که موجب ایجاد امنیت و تداوم انقلاب اسلامی شده، ارج نهند.

وی با بیان اینکه شهدا با رشادت و دلاوری‌های خود نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی داشتند، گفت: شهدا، گوهر درخشان و ستاره پرفروغ نظام جمهوری اسلامی هستند که همواره نام آن‌ها در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست