• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۳
  • شناسه خبر: 6173

افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین زنجانی‌ها

پیام ملّت– مدیر شرکت پخش فرآوردهای نفتی منطقه زنجان گفت: در ماه محرم امسال، در استان مصرف بنزین ۱۲ درصد افزایش یافته است. به گزارش پیام ملّت، محمود آقامحمدیان در جمع خبرنگاران، با اشاره به میزان مصرف فرآورده‌های نف ...

پیام ملّت مدیر شرکت پخش فرآوردهای نفتی منطقه زنجان گفت: در ماه محرم امسال، در استان مصرف بنزین ۱۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پیام ملّت، محمود آقامحمدیان در جمع خبرنگاران، با اشاره به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی بخش حمل و نقل در ۵ روز تعطیلات ایام عاشورا و تاسوعای حسینی، اظهار کرد: امسال میزان مصرف بنزین در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از یک رشد ۱۲ درصدی برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: در دوره زمانی ۶ الی ۱۰ مهرماه امسال و همزمان با ایام تعطیلات ماه محرم میزان مصرف بنزین در حدود ۶ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود ۵ میلیون و ۵۴۵ هزار لیتر نشان از یک رشد ۱۲ درصدی دارد.

وی با اشاره به روند مصرفی نفتگاز بخش حمل و نقل در این ایام، افزود: امسال میزان مصرف ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار لیتر بوده که این میزان مصرف حاکی از یک کاهش ۱۳ درصدی مصرف دارد.

آقامحمدیان خاطرنشان کرد: مصرف بنزین با توجه به حجم تردد مسافرین به استان همزمان با ایام تجمع هیئت‌های عزاداری در ماه محرم، ۱۲ درصد افزایش یافته که استقبال هموطنان از حضور در دسته‌های عزاداری حسینه اعظم استان را می‌توان یکی از عوامل رشد مصرف محسوب داشت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، یادآور شد: در حال حاضر ایام پیک مسافرت‌ها و تامین به موقع سوخت مورد نیاز مسافرین استان به پایان رسیده و این شرکت ضمن اخذ آمادگی لازم و تمهیدات مطلوب مشکلی در راستای تامین به موقع سوخت همشهریان تا پایان سال نخواهد داشت.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست