• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۵
  • شناسه خبر: 6189

تالیف و ترجمه ٤٨ عنوان کتاب در زنجان

پیام ملّت– معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تابستان امسال، بازار کتاب زنجان با تالیف ٣٣ عنوان کتاب و ترجمه ١٥ عنوان کتاب دیگر در چاپ نخست، بازار نشر این استان را رونق بخشید. ...

پیام ملّت معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تابستان امسال، بازار کتاب زنجان با تالیف ٣٣ عنوان کتاب و ترجمه ١٥ عنوان کتاب دیگر در چاپ نخست، بازار نشر این استان را رونق بخشید.

ابراهیم قاسمی در گفت و گو با پیام ملّت، با اشاره به این آمار اظهار کرد: در این مدت ٢ عنوان کتاب ترجمه نیز به چاپ مجدد رسید.

وی تیراژ کتاب‌های تالیف شده در چاپ اول را ٣٦ هزار و ٥٠٠  جلد عنوان کرده و افزود: ١٥ هزار و ٥٠٠ جلد نیز تیراژ کتاب‌های ترجمه شده چاپ نخست در ٣ ماهه تابستان است.

به گفته قاسمی تیراژ دو عنوان کتاب‌ ترجمه چاپ مجدد نیز هزار جلد است.

وی از چاپ ٤٥ عنوان کتاب تالیفی چاپ نخست در سه ماهه اول سال نیز خبر داده و تاکید کرد: در این مدت، ٧ جلد کتاب ترجمه شده چاپ نخست نیز در زنجان منتشر شد، دو عنوان کتاب تالیفی و چهار عنوان کتاب ترجمه نیز به چاپ مجدد رسید.

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تیراژ کتاب‌های تالیف شده چاپ اول در سه ماهه اول امسال را ٤٩ هزار و ٥٠٠ جلد عنوان کرده و گفت: تیراژ کتاب‌های ترجمه شده چاپ اول نیز ٧ هزار جلد بوده است. همچنین تیراژ کتاب‌های تالیف شده چاپ مجدد در این بازه زمانی ٢ هزار جلد بوده و شمارگان کتاب‌های ترجمه شده نیز ٢٣٠٠ جلد است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست