• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 6195

آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی در زنجان

پیام ملّت– مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  از فروش اینترنتی بلیط اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان خبر داد. به گزارش پیام ملّت، ایرج دست نشان  در گفت و گو با پیام ملّت،  با اشاره به اینکه این اقدا ...

پیام ملّت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  از فروش اینترنتی بلیط اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش پیام ملّت، ایرج دست نشان  در گفت و گو با پیام ملّت،  با اشاره به اینکه این اقدام به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی انجام می شود، اظهار داشت: زائران اربعین جهت تهیه حضوری بلیت نیزمی توانند به دفاتر مجاز فروش بلیت و پایانه مسافربری زنجان مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: برای ایام اربعین هر میزانی اتوبوس مورد نیازباشد ، تأمین می‌شود که این مسئله به میزان زائران بستگی دارد و هیچ نگرانی دراین‌باره نداریم.

این مسئول یادآور شد: در این ایام برای خدمتگذاری هر چه بهتر به زائران حسینی هیچگونه سرویس دربستی  اعزام  نمی شود و اولویت خدمات رسانی به زائران حسینی است.

دست نشان تصریح کرد: برای جابجایی زائران حسینی در ایام اربعین، هماهنگی لازم با تمام شرکت های مسافربری انجام شده تا جابجایی هموطنان در مسیر پایانه های  مرزی بیش از پیش تسهیل شود .

وی تاکید کرد: دراین ایام  نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان زنجان افزایش می‌یابد، و استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

انهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست