• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 6208

ساماندهی تجهیزات نیروی انتظامی مطابق با تغییرات پیش‌رو

پیام ملّت– فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در چند سال اخیر نیروی انتظامی ساختار و تجهیزات خود را مطابق خواست مردم و تغییرات پیش‌رو، به روز رسانی و کرده است. به گزارش پیام ملّت– سردار علی آزادی در صبحگاه مشتر ...

پیام ملّت فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در چند سال اخیر نیروی انتظامی ساختار و تجهیزات خود را مطابق خواست مردم و تغییرات پیش‌رو، به روز رسانی و کرده است.

به گزارش پیام ملّت– سردار علی آزادی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، با بیان اینکه نیروی انتظامی با همکاری خود مردم توانسته است که اطمینان شهروندان را به خود جلب کند، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا جلوه تعهد، هوشمندی، ایثار و فداکاری نمایان شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همواره در مقابل تهدیدات نرم استوار ایستاده است، خاطر نشان کرد: این ایستادگی‌ها گاه در مرزها، گاه در مقابله با سوداگران مرگ و اشرار، جرائم فضای مجازی، امدادرسانی در حوادث و … بوده است.

این مسئول ادامه داد: در چند سال اخیر نیروی انتظامی ساختار و تجهیزات خود را مطابق خواست مردم و تغییرات پیش‌رو، به روز رسانی کرده و با همکاری خود مردم توانسته است که اطمینان شهروندان را به خود جلب کند.

وی با بیان اینکه امسال شعار هفته نیروی انتظامی «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» است، افزود: با تلاش همه پرسنل نیروی انتظامی در راستای امنیت استان نتایج مثبتی داشته به طوری که استان زنجان جزو سه استان برتر در کمبود جرم است به طوری که جرائمی از قبیل آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، جرائم خشن و … در استان پایین است.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده، در استان زنجان میزان متوفیان رانندگی ۷ درصد کاهش داشته و کشفیات سلاح ۸۳ درصد، کشفیات قتل و دستگیری قاتل صد درصد، کشف مواد صد درصد، جمع‌آوری معتادان ۴۶ درصد و ۱۹ درصد ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده، افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست