• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 6201

شهرک های صنعتی در انتظار کاهش سود بانکی

پیام ملّت– معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از حمایت ۳۰هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم دولت با کاهش سود بانکی قدم موثرتری در حمایت از واحدهای صنعتی بردارد. ایرج احمدی در گفت و گو ...

پیام ملّت معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از حمایت ۳۰هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم دولت با کاهش سود بانکی قدم موثرتری در حمایت از واحدهای صنعتی بردارد.

ایرج احمدی در گفت و گو با پیام ملّت، به  چشم اندازی روشن در اشتغال شهرک های صنعتی استان زنجان اشاره کرد وافزود: تامین زیر ساختها در استان زنجان برای جذب سرمایه گذار، سبب حفظ اشتغال های موجود و رسیدن رتبه صنعتی استان از ۱۸ به ۱۴ شده است.

وی یاداور شد: در حال حاضر اشتغال در واحدهای صنعتی استان زنجان یک درصد نسبت به سایر استان ها کمتر است.

این مسئول با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شهرک صنعتی استان زنجان برنامه ریزی لازم را دارد، افزود: این شرکت بر فعال کردن واحدهای تولیدی تاکید جدی دارد و حمایت لازم را انجام می دهد و ۴۰۰ واحد توانستند از سال گذشته تسهیلات بگیرند و در حال حاضر ۸۵ درصد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی در استان زنجان درحال فعالیت هستند.

وی با اشاره به بحث رقابت پزیری کالاها، تصریح کرد: کالاها زمانی می توانند وارد بحث رقابت پذیری شوند و در بازار به فروش برسند که مشکل مواد اولیه و نقدینگی نداشته باشند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه توجه به بحث دانش فنی نوین صرفه جویی مالی و انرژی را در پی دارد، خاطر نشان کرد: خط تولید و دستگاه های قدیمی تر باید نوسازی شوند.

احمدی با اشاره به حمایت مطلوب دولت از واحدهای صنعتی گفت: در سال گذشته ۲۰هزار میلیارد تومان برای واحدهای صنعتی درنظرگرفته شد که ۴۴۳ میلیارد تومان به واحدهای استان زنجان تزریق شد ولی امیدواریم دولت با کاهش سود بانکی قدم موثرتری در حمایت از واحدهای صنعتی بردارد.

وی با تاکید بر اینکه صنعایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور را تشکیل می دهند، افزود: گاهی صنایع بزرگ سبب غفلت از صنایع کوچک می شوند که باید در نظر داشت بدون در نظر گرفتن صنایع کوچک نمیتوان در جهت توسعه اقتصادی گام برداشت.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست