• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 6205

نیروی انتظامی شبکه ارتباطی دولت با جامعه است

پیام ملّت– استاندار زنجان گفت: نیروی انتظامی با آحاد جامعه سرو کار دارد و با همه اقشار جامعه در ارتباط است به همین جهت بهترین شبکه ارتباطی دولت با مردم و جامعه است. به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش‌امیری در مراسم ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: نیروی انتظامی با آحاد جامعه سرو کار دارد و با همه اقشار جامعه در ارتباط است به همین جهت بهترین شبکه ارتباطی دولت با مردم و جامعه است.

به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش‌امیری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی نقش بسیار مهم و اساسی در رضایتمندی مردم و جامعه از حکومت را بر عهده دارد گفت: کوچکترین غفلت در ماموریت نیروی انتظامی با نارضایتی مردم مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم به دنبال امنیت پایدار هستند، خاطر نشان کرد: یکی از سرمایه‌های اجتماعی جلب رضایت مردم و استقرار امنیت پایدار و حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی است که توجه به امنیت پایدار اهمیت بالایی دارد و حاکمیت قانون برای رسیدن به امنیت پایدار حرف اول را می‌زند.

استاندار زنجان افزود: نیروی انتظامی باید به دنبال ایجاد امنیت پایدار باشد و اگر این امنیت پایدار در چارچوب قانون ایجاد شود، امنیت اجتماعی برقرار خواهد شد.

درویش‌امیری با بیان اینکه رسالت نیروی انتظامی برقراری امنیت برای همه است، خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی انتظار می‌رود جلوی هرج و مرج و قانون‌شکنی را بگیرد، همانگونه که تاکنون آن را تا به امروز به نحو احسن انجام داده است و این در حالی است که نیروی انتظامی ساختار وسیعی دارد و خدماتش همه آحاد جامعه را دربرمی‌گیرد و کوچک‌ترین غفلت موجب نارضایتی مردم می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر عموم مردم در جامعه احساس رضایت می‌کنند که این بزرگ‌ترین سرمایه‌ برای نیروی انتظامی است. همچنین برخورد پلیس با مردم باید با آرامش و اقتدار باشد و منظور از اقتدار همان قدرت مشروع و مقبول است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست