• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۸
  • شناسه خبر: 6229

دوره‌های آموزشی آسیب‌های فضای مجازی در زنجان برگزار می‌شود

پیام ملّت– رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: دوره‌های آموزشی آسیب‌های فضای مجازی برای خانواده‌های زنجانی برگزار می‌شود. به گزارش پیام ملّت، محمد علی آدینه لو در اولین جلسه ی کمیته ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی وسوء م ...

پیام ملّت رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: دوره‌های آموزشی آسیب‌های فضای مجازی برای خانواده‌های زنجانی برگزار می‌شود.

به گزارش پیام ملّت، محمد علی آدینه لو در اولین جلسه ی کمیته ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی وسوء مصرف مواد، ضمن اشاره به لزوم تشکیل کارگروه فضای مجازی اظهار کرد:اجرای برنامه های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی برای آموزش وپرورش هزینه نیست و سرمایه گذاری به حساب می آید وباید بازخورد آن در جامعه منعکس می گردد.

وی ضمن اشاره به رصدکامل فضای مجازی از سال ۸۸ توسط پلیس فتا در استان اظهار داشت: درحال حاضر دشمن نیاز به اقدام فیزیکی ندارد و باراهکارهای جدید برای تخریب ذهن و رفتار مردم وارد شده است.

رییس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد:برای کنترل فضای مجازی هم اکنون در دو حوزه  پیشگیری و  کشف جرائم درحال فعالیت هستیم.

این مقام مسئول گفت:نباید فقط به دنبال برخورد باشیم بلکه باید با هدف  پیشگیری خطرات را شناسایی و به خانواده ها و جامعه انعکاس دهیم.

آدینه لو اضافه نمود:در این مقوله ۵۰۰کلاس آموزشی داشتیم و هم اکنون نیزحاضریم در مدارس برای کارکنان، والدین و دانش آموزان کلاس های آموزشی برگزار کنیم.

وی گفت: نظارت خانواده ها بر دانش آموزان بسیار اثر گذار است چرا که تکنولوژی از فرهنگ وآگاهی ما جلو زده است و باید با بالا بردن اطلاعات والدین میزان آسیب های فضای مجازی را به حداقل رساند.

آدینه لو ابراز داشت: آسیب های فضای مجازی مانند آتش تمام محیط پیرامون را می سوزاند وهمه باید وارد کارشده و چاره اندیشی کنیم.

رییس پلیس فتای استان متذکر شد:در حال حاضردر رده سنی ۱۶تا۲۵سال بیشترین دستگیری را داریم واین زنگ خطری است برای ما که آموزش را در مدارس جدی بگیریم.

وی افزود:بسیج دانش آموزی ظرفیت خوبی برای راهنمایی دانش آموزان دارد  وباید تقویت گردد.

آدینه لو در پایان تاکید کرد:معاونت اجتماعی شهرداری هم باید در این کار برای فضاسازی و تبلیغات مناسب کنار آموزش وپرورش و پلیس فتا باشد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست