• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 6265

آمریکا به بهانه های مختلف به دنبال نقض برجام است

پیام ملّت– نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه تلاش آمریکا در این است که برجام را نقض کند و در این راستا هر کاری می کند که خود ایران نقض کننده برجام باشد. به گزارش پیام ملّت، آیت الله شیخ علی خاتمی ...

پیام ملّت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه تلاش آمریکا در این است که برجام را نقض کند و در این راستا هر کاری می کند که خود ایران نقض کننده برجام باشد.

به گزارش پیام ملّت، آیت الله شیخ علی خاتمی به ادامه توطئه های آمریکا بر علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امکان سازش با آمریکا وجود ندارد ،اگر آمریکا خصلت امپریالیستی و زورگویی خود را حفظ کند و ایران اسلامی اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ کند امکان سازش وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه تلاش آمریکا در این است که برجام را نقض کند و در این راستا هر کاری می کند که خود ایران نقض کننده برجام باشد تا هزینه نقض برجام را ایران به عهده بگیرد، ابراز کرد: رهبر انقلاب و مسئولان با هوشیاری کامل نسبت به برجام اقدام کرده اند حتی اگر آمریکا به برجام عمل کند به بهانه گیری های خود ادامه خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه اگر آمریکا نقض کننده برجام نباشد به فضای ایران هراسی در جهان دامن می زند تا ایران نتواند در چهار چوب و منافعی که به برجام مرتبط است، استفاده کند، عنوان داشت: اگر در راستای جنگ روانی مانند مسئله موشکی، بازرسی از محیط های نظامی و غیره موفق نشود بهانه های دیگری را مطرح خواهد کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکا شروع به تضعیف یکی از ارگان های اساسی انقلاب اسلامی ایران کرده است، تصریح کرد: در عرصه دیپلماسی،کل نیروهای مسلح و روسای قوا در ایران یک دل و یک صدا در مقایل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه سران قوا،کل نیروهای مسلح ، دلسوزان نظام اسلامی قاطعانه در مقابل توطعه گری، نفاق افکنی و فتنه گریهای آمریکا ایستاده اند، افزود: حمایت از مظلوم اصول ایران است و تا آخر بر روی اصول خود ایستادگی می کند.

وی به رویداد های مهم هفته جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ۲۲ مهر ماه روز جهانی استاندارد است،ادامه داد: نگاه به درون یکی از محور های مهم در اقتصاد مقاومتی در مصرف کالای داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه هرچه قدر کالای خارجی مصرف کنیم برای آنها شغل ایجاد کرده ایم و برای خودمان بی کاری را به ارمغان آورده ایم، ادامه داد: باید نسبت به کیفیت و قیمت محصولات دقت شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۴ مهر ماه روز پیوند اولیا و مدارس است، تاکید کرد: اولاد امانت دست پدر ، مادر و محیط آموزشی است و باید ارتباط کاری و معنایی با مدارس ایجاد شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ۲۶ مهر ماه روز تربیت بدنی  و ورزش است، گفت: بدن سالم عقل سالم را به همراه دارد و محیط ورزش باید محیط اخلاق ، ادب و حفظ چهار چوب های شرعی باشد .

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست