• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 6271

خواب امریکایی ها در خاورمیانه تعبیر نمی شود

پیام ملّت – معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: کینه‌توزی و دشمنی در ذات سیاست‌مداران آمریکایی‌ها است.واب آمریکایی‌ها برای منطقه خاورمیانه هرگز تعبیر نخواهد شد. سیدبیوک موس ...

پیام ملّت معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: کینه‌توزی و دشمنی در ذات سیاست‌مداران آمریکایی‌ها است.واب آمریکایی‌ها برای منطقه خاورمیانه هرگز تعبیر نخواهد شد.

سیدبیوک موسوی با اشاره به سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ اظهار کرد: متاسفانه یک آدم دیوانه‌ای مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا را برعهده گرفته و میدان سیاست را میدان‌هایی دیگری که در سوابقش دارد، اشتباه گرفته است.موج رسا, برجام

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا با داد و فریاد، توهین و فحاشی به این و آن در مجامع بین‌المللی آبروی خود را می‌برد، از قضا این رفتارها نشان می‌دهد که ایران اسلامی هر اقدامی که تا به امروز در جهت افزایش توانمندی‌های دفاعی داشته به موقع و به جا بوده است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه طبق تاکیدات رئیس جمهور محترم این توانمندی‌های دفاعی تداوم یافته و با قدرت بیشتری دنبال خواهد شد، گفت: از این به بعد به لحاظ توان دفاعی باید با قدرت بیشتری در میدان‌ها ظاهر شویم و از طرفی این سخنان نشان می‌دهد که در میدان دیپلماسی نمایندگان جمهوری اسلامی علی رغم فشارهای بین‌المللی کاری انجام دادند که صدای ترامپ درآمده و لحظه‌ای حاضر نیست این قرارداد را تحمل کند.

وی با تاکید بر اینکه این سخنان توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد، ابراز کرد: همه این توانمندی‌ها با درایت، تدبیر و فرماندهی مقام معظم رهبری امروز پرفروغ‌تر و پرنورتر از گذشته رو به جلو حرکت می‌کند.

موسوی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ایران اسلامی با متانت به تمام یاوه‌گویی‌های ترامپ پاسخ داد، خاطرنشان کرد: به طور یقین همه رهبران تاثیرگذار دنیا و رؤسای جمهور کشورهای غربی این سخنان را ملاحظه کرده و می‌سنجند و بیشتر از گذشته برحقانیت نظام اسلامی و حرکتی که مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) آغاز و بعد از ایشان توسط مقام معظم رهبری ادامه می‌دهند، صحه‌ خواهند گذاشت.

وی با تصریح اینکه رئیس جمهور آمریکا خود را در بین مردم ایران و مردم جهان بیشتر از گذشته خوار و ذلیل کرد، بیان کرد: به تعبیر مقام مظم رهبری کینه‌توزی و دشمنی در درون آمریکایی‌ها نهادینه شده و آنها نمی‌خواهند هرگونه موفقیت را در ایران اسلامی ببینند.

معاون سیاسی استاندار زنجان در گفت و گو با موج رسا اظهار کرد: سخنان ترامپ نشان می‌دهد که دیپلمات‌های ما چگونه این کار را به سرانجام رساندند که رئیس جمهور آمریکا امروز با تمام وجود از این موضوع عصبانی است.

وی به اتحاد و انسجام مثال‌زدنی کشور اشاره و تاکید کرد: از طرفی مردان دیپلماسی ما نیز انسجامی را در خارج از کشور ایجاد کرد‌ه‌اند و شرایط منطقه‌ای نیز اقتدار ایران اسلامی را در خاورمیانه نشان می‌دهد با این اوصاف به طور یقین این کار به سرانجام خواهد رسید و آمریکا‌یی‌ها مجاب خواهند بود تا از این قرارداد تبعیت کنند.

موسوی افزود: اگر آمریکایی‌ها بخواهند یک طرفه این توافق را به هم بزنند، کشورهای دیگری هستند که آنها به برجام پایبند خواهند ماند و این را بارها اعلام کرده‌اند، اما در کل باید گفت هر آن چیزی که در آینده رقم بخورد به خیر ملت ایران، مظلومان جهان به ویژه مردم عراق، یمن، سوریه و لبنان خواهد بود.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم آمریکا برای منطقه تاکید کرد: خواب آمریکایی‌ها برای منطقه خاورمیانه هرگز تعبیر نخواهد شد.

معاون سیاسی استاندار زنجان در پاسخ به این سوال که در صورت خروج آمریکا از برجام واکنش ایران چگونه خواهد بود، گفت: پاسخ ایران همان پاسخی خواهد بود که مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان داده‌اند، یعنی اگر رئیس جمهور آمریکا بخواهد چنین غلطی بکند و این قرارداد را پاره کند ما آن را آتش خواهیم زد.

وی تصریح کرد: این سخنان مقام معظم رهبری در واکنش به احتمال لغو یکسویه برجام از طرف آمریکا پاسخ نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و فصل‌الخطاب است.

موسوی با اشاره به استفاده رئیس جمهور آمریکا از نام جعلی برای خلیج همیشه فارس بیان کرد: به تعبیر رئیس جمهور کشورمان ترامپ علاوه بر تاریخ و سیاست جغرافیا هم نمی‌داند، رئیس جمهور آمریکا امروز نتیجه این نوع صحبت کردن‌ها را مشاهده می‌کند و به نظرم اینها لطف خداوند است چرا که در سراسر دنیا همه ایرانیانی که به نوعی دلبستگی به ایران اسلامی دارند به این سخنان واکنش نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه این خواب هرگز تعبیر نمی‌شود و خلیج فارس همیشه خلیج فارس خواهد ماند، اظهار کرد: خلیج فارس از ابتدای پیدایش خلیج فارس بوده و تا ابد نیز خلیج فارس خواهد ماند و با این صحبت‌ها و سخنرانی‌ها اتفاق خاصی نمی‌افتد.

معاون سیاسی استاندار زنجان تصریح کرد: ترامپ و سرسپرده‌های آمریکا در منطقه این آرزو را به گور خواهند برد چرا که این خلیج با نام فارس هویت پیدا کرده و قرنها با این نام شناخته شده و بعد از این نیز چنین است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست