• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 6254

درخشش بیمارستان امید ابهر در ارزیابی اعتبار بخشی

پیام ملّت– مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمارستان امید ابهر در ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستانهای زنجان به مقام اول استانی دست یافت . علی محمدی در گفت و گو با پیام ملّت، اظهار کرد: بیمارستانهای سطح استان ...

پیام ملّت مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمارستان امید ابهر در ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستانهای زنجان به مقام اول استانی دست یافت .
علی محمدی در گفت و گو با پیام ملّت، اظهار کرد: بیمارستانهای سطح استان زنجان توسط تیم ارزیابی اعتبار بخشی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته است .
وی خاطر نشان کرد:  بر اساس رتبه بندی بیمارستانهای استان ، در ۸ محور و با ۲۴۸ استاندارد اعلام شده ، بیمارستان امید ابهر رتبه اول را در ۸ محور کسب نموده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان محورهای اورژانس ، مدیریت و درمان ، مدیریت خدمات پرستاری ، خدمات پاراکلینیک و مدیریت ایمنی بیماررا از محورهای برتری این مرکز درمانی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با کسب بالاترین امتیار در بین مجموعه بیمارستانهای استان ، این بیمارستان رتبه اول را از آن خود کرده است ۰
گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز طی نامه ای جداگانه ، این موفقیت چشمگیر را به ریاست ، مدیریت و مجموعه کارکنان این مرکز درمانی تبریک گفته است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست