• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 6268

۲۶مهر آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات زنجان

پیام ملّت– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  گفت: متقاضیان حضور در سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان از امروز تا چهارشنبه ٢٦ مهرماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند . به گزارش پیام ملّت، ...

پیام ملّت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  گفت: متقاضیان حضور در سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان از امروز تا چهارشنبه ٢٦ مهرماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

به گزارش پیام ملّت، ناصر مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:نهمین نمایشگاه ناشران کشور در زنجان و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان، از ١١ تا ١٧ آبان در محل مصلی زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد:مهمترین موضوع این نمایشگاه تامین اعتبار برای برگزاری است که مقدمات آن فراهم شده و امروز آخرین مهلت ثبت‌نام ناشران کشوری برای حضور در این نمایشگاه بود.

مقدم از حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: امسال بخش ویژه کتب خارجی با یک موضوع مشخص در نمایشگاه فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت ٩ کمیته در نهمین نمایشگاه ناشران کشور در زنجان، گفت: ابراهیم قاسمی مدیریت اجرایی نمایشگاه را بر عهده داشته و نقی گل‌محمدی مسئول کمیته پشتیبانی، ملیحه علیگو مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، ایرانه حیدری مسئول کمیته برنامه‌های جنبی، جواد اجاقلو مسئول کمیته حراست، حمید غلامی مسئول کمیته نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها، رحمان پرویزی مسئول کمیته تشریفات، یوسف عباسی مسئول کمیته ارزیابی و پاسخگویی به شکایات، جعفر محمدی مسئول کمیته مراسمات و امور شهرستان‌ها و مصطفی سنمار مسئول کمیته هفته کتاب خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر افزود: این مهلت قطعی بوده و به هیچ‌عنوان امکان تمدید آن وجود ندارد.

وی در خصوص حضور رسانه‌ها در این نمایشگاه که همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب در محل مصلی برگزار خواهد شد، اعلام کرد: مطبوعات محلی، نمایندگی مطبوعات سراسری و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فضا به صورت رایگان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و اندازه همه غرفه‌ها نیز یکسان خواهد بود.

مقدم ادامه داد:متقاضیان برای ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدجواد خسروی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست