• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • شناسه خبر: 6343

حضور مردم در صحنه های مختلف، موجب امنیت و اقتدار کشور شده است

پیام ملّت–  فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه کشور، منطقه ثبات، امنیت و آرامش در خاورمیانه است، گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور در منطقه، به برکت خون شهدا، رهبری با اقتدار و حضور مردم در صحنه های مختلف به دست آ ...

پیام ملّت–  فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه کشور، منطقه ثبات، امنیت و آرامش در خاورمیانه است، گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور در منطقه، به برکت خون شهدا، رهبری با اقتدار و حضور مردم در صحنه های مختلف به دست آمده است.

مجتبی نوری در مراسم یادواره شهدای روستای پشتوک شهرستان ماهنشان، اظهار کرد: دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف، سعی در سست کردن بنیان خانواده و ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارند.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با نام دین اسلام، دست به خیانت‌ها و جنایت‌هایی می‌زنند تا چهره اسلام را در جهان مخدوش کنند، ابراز کرد: هدف اصلی دشمنان، براندازی نظام جمهوری اسلامی است و هر روز در تلاش هستند با ترفندهای مختلف، به این هدف خود دست یابند.
فرماندار شهرستان ماهنشان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از ولایت فقیه و وحدت بین مردم، به خوبی توانسته است پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف کسب کند.
نوری با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا، گفت: سخنان دیوانه‌وار اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و برجام، نشان می‌دهد که دشمنان از اقتدار ایران اسلامی، واهمه دارند و درصدد تضعیف آن هستند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست