• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 6413

اختصاص تمام ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان برای اعزام به مرز خسروی

پیام ملّت– مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان برای اعزام به مرز خسروی اختصاص یافت. به گزارش پیام ملّت، ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی ناوگان ...

پیام ملّت مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان برای اعزام به مرز خسروی اختصاص یافت.

به گزارش پیام ملّت، ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان برای جابه‌جایی زئران برای شرکت در مراسم اربعین گفت: زائران بلیت برگشت را نیز در زمان رفت تهیه کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان برای جابه‌جایی زئران به مرز خسروی آماده شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه مرز خسروی برای ورود و خروج زائران استان زنجان درنظر گرفته شده است ابراز کرد: اعزام زائران زنجانی به سایر مرزها غیرقانونی است و بر اساس مهر مندرج در روادید، زائر نمی‌تواند از مرز دیگری وارد یا خارج شود بنابراین هیچ‌گونه سرویسی برای دسترسی به سایر مرزها در استان‌های سراسر کشور پیش‌بینی نشده است.

دست نشان تصریح کرد: طبق مصوبه ابلاغی ستاد اربعین به همه استان‌ها مرز تعیین شده برای رفت و برگشت زائران یکسان است و زائران در زمان برگشت باید از مرزهای زمان رفت خود به کشور بازگردند و در این رابطه هیچ‌ استثنائی وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در زمان برگشت زائران و برای جلوگیری از بروز مشکلات در مرز، زائران باید بلیت رفت و برگشت را تهیه کنند.

دست‌نشان بیان کرد: در زمان اعزام زائران برای شرکت در گردهمایی اربعین سرویس‌های دربستی به سایر نقاط کشور ممنوع است و ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به لزوم تکریم زائران اربعین ابراز کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فراهم کردن زمینه سفری ایمن و قانونمند برای زائران اربعین تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل در زمینه جابه‌جایی زائران و مشکلات احتمالی رصد می‌شود بیان کرد: سامانه ۳۰۰۰۹۹۰۰۹۱ آماده دریافت شکایت‌ها و پیشنهادات زائران است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست