• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 6425

افزایش ۷ درصدی ویزیت پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان

پیام ملّت– مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از افزایش ۷ درصدی ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: طی ۶ ماهه اول  سالجاری ۴۹۰ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز د ...

پیام ملّت مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از افزایش ۷ درصدی ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: طی ۶ ماهه اول  سالجاری ۴۹۰ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز درمانی استان پذیرش  و مورد مداوا قرار گرفته اند .

علی محمدی در گفت‌وگو با پیام ملّت، با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سالجاری  ۹ هزار و ۸۱۴  نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین و امید ابهر بستری شده اند  اضافه کرد: بیش از ۴۵۰۰ نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تعداد موالید در دو مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) طی ۶ ماه اول  از سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۲۸۶۱ مورد زایمان  در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است ، که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش  ۴.۶۸ درصدی داشتیم .

دکتر محمدی با تاکید بر اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود  ۷۱هزار ۳۱۷ نفر از  افراد سالمند به محض مراجعه به این مراکز خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.

مدیر درمان استان تعداد مراجعين خدمات تشخيصي درماني سرپايي در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از ۶۰۱ هزار نفر ظرف شش ماهه اول سالجاری عنوان کرد و گفت سازمان تامین اجتماعی در زنجان  با دو بیمارستان  ( امام حسین (ع) و امید ابهر ، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و ۴ درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده  این تعداد خدمات را بصورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه نموده است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست