• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 6496

عصرملّت و پیام ملّت از رسانه های اثرگذار درحوزه اطلاع رسانی هستند

پیام ملّت – ادریس سالاری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با حضور در دفتر «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» و «دوهفته نامه عصرملّت» در جریان فعالیت های رسانه ای این مجموعه قرار گرفت . سالاری ...

پیام ملّت ادریس سالاری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با حضور در دفتر «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» و «دوهفته نامه عصرملّت» در جریان فعالیت های رسانه ای این مجموعه قرار گرفت .

سالاری رسانه های استان زنجان را پیشرو در عرصه اطلاع رسانی دانست و گفت : تعامل خوبی میان مجموعه دستگاههای اجرایی استان با رسانه ها برقرار است .

Related imageوی به برخی ضعف های ساختاری در اطلاع رسانی و ارتباط دستگاههای اجرایی با افکار عمومی اشاره کرد و گفت : بنای دولت بر ارتباط موثر و مستمر با افکار عمومی است و بر مبنای نیاز جامعه این نقص ها رفع خواهد گردید .

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با اشاره به تعامل مجموعه مدیران ارشد استان با رسانه ها و اعتقاد به شفافیت و تنویر افکار عمومی افزود : خوشبختانه آقای درویش امیری استاندار محترم زنجان باور جدی به افکار و ارتباط با رسانه های جمعی استان و کشور دارند و اخبار و رویدادهای حوزه مسئولیت در استان را به خوبی رصد می کنند .

سالاری در این دیدار با اشاره به فعالیت «پایگاه خبری پیام ملّت» و «دوهفته نامه عصرملّت»  گفت : «عصرملّت و پیام ملّت» از رسانه های اثرگذار در حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند.

دراین دیدار علی اکبر شیوخی ، مدیر مسئول «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» و «دوهفته نامه عصرملّت» ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان به جهت حضور در دفتر «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» و «دوهفته نامه عصرملّت» و توجه به مقوله اطلاع رسانی و افکار عمومی گفت : انتصاب نیروی متخصص و صاحب نظری همچون شما یک حرکت روبه جلو برای استان زنجان و مجموعه دولت در استان بود .

وی گفت : جامعه رسانه ای کشور و استان زنجان ، شما را از خانواده خود می داند و ما شما را همچنان یک روزنامه نگار متعهد برای کشور و مردم می دانیم . حضورتان در راس مجموعه روابط عمومی های استان نوید بخش آینده خوب برای تعالی سازمانی در روابط عمومی و ارتباط مستمر و موثر با رسانه و افکار عمومی است .

* مشروح گفت و گوی تفصیلی با مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان طی روزهای آتی در «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» و «دوهفته نامه عصرملّت» منتشر خواهد شد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست