• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 6506

حقانیان : قصد توهین به آقای جهانگیری نداشتم !

پیام ملّت – وحید حقانیان درباره فیلم منتشرشده از او که در آن از معاون اول رییس جمهور به خاطر اظهاراتش پیرامون مسکن مهر انتقاد کرده بود توضیحاتی ارائه کرد. حقانیان گفت: بحثی را در جمع برادران جهادگر در قصر شیرین مطر ...

پیام ملّت – وحید حقانیان درباره فیلم منتشرشده از او که در آن از معاون اول رییس جمهور به خاطر اظهاراتش پیرامون مسکن مهر انتقاد کرده بود توضیحاتی ارائه کرد.
حقانیان گفت: بحثی را در جمع برادران جهادگر در قصر شیرین مطرح کردم که علی الظاهر به معاون اول رییس جمهور برخورده است.او با بیان اینکه آن جمع کاملا خصوصی بود و قرار نبود صحبت ها پخش شود گفت: ۲۵ سال است که با معاون اول رییس جمهور همکار هستیم؛ من قصد توهین به ایشان یا دولت محترم را نداشتم.

حقانیان در عین حال افزود: اما واقعیت وجود دارد که ما نباید مسئل را سیاسی جلوه بدهیم. در این منطقه خط گسلی وجود داشت که یک بخش آن مربوط به مسکن مهر بود و اتفاقا سازه اش هم سالم مانده است.

او که در سرپل ذهاب حضور داشت گفت: الان در منطقه ای که من هستم ساختمان‌های بتنی شخصی ساز وجود دارند که همه فروریخته اند چون در خط گسل واقع شده اند.

حقانیان گفت: مردم اینجا آلام و مشکلات زیادی دارند که ما باید آلام را کم کنیم نه اینکه یک بحثی را مطرح کنیم که ۱۲ میلیون مسکن نشین مهر هم مشکل پیدا کننند و نگران شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست