• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۹-۳۰
  • شناسه خبر: 6572

دهیاران بازو های اجرایی دولت در روستاها هستند

پیام ملّت – فرماندار شهرستان زنجان گفت : دهیاران بازوان اجرایی دولت و حاکمیت و اولین حلقه ی واسط میان دستگاه های دولتی با مردم در روستا ها هستند . بهروز مهدوی در نشست با دهیاران شهرستان زنجان افزود؛ دهیاران مدیران ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان زنجان گفت : دهیاران بازوان اجرایی دولت و حاکمیت و اولین حلقه ی واسط میان دستگاه های دولتی با مردم در روستا ها هستند .

بهروز مهدوی در نشست با دهیاران شهرستان زنجان افزود؛ دهیاران مدیران عملیاتی و نمایندگان حاکمیت در روستا ها بوده و بخ عنوان نماینده شورای اداری شهرستان در روستا محسوب می شوند.

وی عملکرد دهیاران در روستا را عملکرد دولت عنوان کرد و گفت :  توسعه متوازن تمامی بخش های کشور، به عنوان برنامه ی راهبردی دولت تدبیر و امید محسوب می شود که با جدیت در حال پیگیری است.

فرماندار زنجان توسعه ی اشتغال محور را مهمترین اولویت کشور دانست و اضافه کرد : گردشگری و توریسم روستایی بهترین راه برای حل مشکل معضل بیکاری جوانان می باشد.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: در قانون بیش از ۳۰ وظیفه برای دهیار آمده که می توان آنرا در‌ سه کلمه اساسی مدیریت ، نظارت ، گزارش گیری و گزارش دهی عنوان کرد .

وی تعامل ادارات و دستگاههای دولتی با شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری ها را ضروری عنوان کرد و گفت : ادارات و نهادهای دولتی موظف هستند در امورات خود پاسخگو باشند و به مطالبات مردم پاسخ دهند و دهیاران نیز به جهت آشنایی بیشترشان از وضعیت روستاها با مسئولین امر همکاری و تعامل داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست