• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 6597

آموزش و پرورش باید دغدغه اصلی دولت مردان باشد

پیام ملّت– نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای خروج کشور از حاشیه باید آموزش و پرورش به عنوان دغدغه اصلی دولت مردان محسوب شود. علی وقف چی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی استان زنجان با اشا ...

پیام ملّت نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای خروج کشور از حاشیه باید آموزش و پرورش به عنوان دغدغه اصلی دولت مردان محسوب شود.

علی وقف چی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی استان زنجان با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در امر آموزش، خاطر نشان کرد: استان زنجان اگر نیروهای انسانی خود را ساماندهی و از آنها به عنوان مدیران ارشد آموزشی استفاده نماید میتواند به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیازمند علم جهت دارهستیم، افزود: جهت این علم رسیدن به یک انسان خلاق و با ایمان است که بزرگترین سرمایه ی هر کشوری است.

نماینده مردم زنجان و طارم ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای عملی ساخت این انسان ها می باشد که نسبت به تربیت آنها باید کوشا باشد.

وقف چی بر انتخاب مدیران شایسته تاکید کرد و گفت: در بحث نوسازی مدارس فقط درگیر ساخت و ساز شده ایم و نتوانسته ایم به نیازهای روحی و جسمی دانش آموزان پاسخ دهیم.

وی افزود: در سطح کلان باید نگاهمان را نسبت به سیستم آموزشی تغییر دهیم و بر اساس ظرفیت هایمان حرکت کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هیچ کشوری بدون تکیه به مردم نتوانته است رشد کند این در حالی است که ۹۰ درصد وابستگی ما به دولت است.

وقف چی به نقش اولیا اشاره کرد و گفت: امروزه اولیا جایگاه واقعی مدارس را نمی شناسند.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی نیازمند اعتبارات بیشتری خاطر نشان کرد: در نظام آموزش و پرورش یک میلیون و ۲۰۰ نفر نیرو و بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز داریم که روزانه نیازمند هزینه هستند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست