• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 6622

پیام حماسه نهم دی تحکیم وحدت ملی است

پیام ملّت– مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان گفت: نهم دی جلوه‌ای از توطئه‌ دشمنان بود که حضور اقشار مختلف مردم برای مقابله با فتنه، ولایتمداری و وحدت ملی را به نمایش گذاشت. حجت الاسلام عنای ...

پیام ملّت مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان گفت: نهم دی جلوه‌ای از توطئه‌ دشمنان بود که حضور اقشار مختلف مردم برای مقابله با فتنه، ولایتمداری و وحدت ملی را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام عنایت‌الله شامی در گفت و گو با پیام ملّت با اشاره به اینکه درایت و اقتدار رهبری زمینه ساز این وحدت ملی است، اظهار کرد: همدلی یکپارچه و وحدت ملی سبب شد تا مردم ایران بار دیگر در اوج اتحاد در برابر مستکبران و تحجر ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت، میثاق ملت با ولایت و انقلاب بود، افزود: همدلی و اتحاد مردم از باور عمیق مردم به اعتقادات و سختی هایی که برای بدست آوردن انقلاب اسلامی کشیده بودند جریان می گرفت.

شامی خاطر نشان کرد: نقش دانشگاهیان و قشر فرهیخته در بصیرت افزایی مردم نیز بسیار حائز اهمیت است  که می توانند با آگاه کردن توده های مردم گام بزرگی در این مسیر بردارند.

وی تاکید کرد: هرچه مردم آگاهانه تر قدم بردارند و دوست و دشمن را بهتر بشناسند، موفقیت های بزرگتری را در پیش خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست