• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۱۰
  • شناسه خبر: 6639

آمد نیوز از دسترس خارج شد

پیام ملّت – کانال خبری خارج نشینان «آمدنیوز» به درخواست وزیر ارتباطات و دستور مدیر تلگرام از دسترس خارج شد. این کانال تلگرامی به بهانه اعتراضات مردمی به مشکلات اقتصادی طی تبلیغات گسترده و پوشش اخبار و رویدادهای داخ ...

پیام ملّت کانال خبری خارج نشینان «آمدنیوز» به درخواست وزیر ارتباطات و دستور مدیر تلگرام از دسترس خارج شد.

این کانال تلگرامی به بهانه اعتراضات مردمی به مشکلات اقتصادی طی تبلیغات گسترده و پوشش اخبار و رویدادهای داخلی ایران مردم را به شورش های خیابانی ، تخریب اموال عمومی و مبارزه مسلحانه دعوت می کرد .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی خطاب به مدیر تلگرام خواسته بود تا جلوی خشونت پراکنی از سوی یک کانال معاند گرفته شود که «پاول دوروف» در پاسخ به این توئیت نوشت: بررسی می‌کنیم!

مدیر تلگرام با وعده‌ای دیر هنگام خطاب به آذری جهرمی در توئیتر شخصی خودش نوشته است: «با توجه به قوانین تلگرام دعوت به خشونت ممنوع است. در صورتی که این مساله تائید شود کانال تلگرامی فارق از تعداد و جهت گیری سیاسی مسدود خواهد شد.»

وزیر ارتباطات در توئیتی خطاب به پاول دوروف نوشته بود «یک کانال تلگرامی عملا مردم را دعوت به ایجاد ناامنی و استفاده از بمب دستی و اسلحه میکند. زمان توقف خشونت پراکنی نیست؟»

گفتنی است از زمان آغاز به کار برخی کانال‌های تلگرامی مروج خشونت، فعالیت‌های تروریستی و ضد ایرانی، مطالبه توقف فعالیت این کانال‌ها بارها مطرح شده بود و اکنون مدیر تلگرام با تاخیری چندین ماهه تنها وعده بررسی محتوای یکی از کانال‌های ضد انقلاب و معاند را داده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست