• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۱۰
  • شناسه خبر: 6636

مشکلات اقتصادی بهانه است / مردم مراقب باشند

پیام ملّت – فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : گروه‌های معاند مشکلات اقتصادی را بهانه کرده و در تلاش ایجاد ناامنی در داخل کشور هستند. سردار‌علی آزادی در گفت و گو باخبرنگار پیام ملّت افزود :ایجاد تنش و اغتشاش داخلی س ...

پیام ملّت – فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : گروه‌های معاند مشکلات اقتصادی را بهانه کرده و در تلاش ایجاد ناامنی در داخل کشور هستند.

سردار‌علی آزادی در گفت و گو باخبرنگار پیام ملّت افزود :ایجاد تنش و اغتشاش داخلی سناریوی مخالفان نظام در داخل کشور است و مردم باید مراقب باشند .

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان اضافه کرد : تخریب اموال عمومی جرم است و با افرادی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند و سبب سلب امنیت عمومی می‌شوند برخورد خواهد شد.

وی گفت : نیرو‌ی انتظامی از اقتدار لازم و کافی برای برخورد با هنجار شکنان برخوردار است و قطعا با قانون شکنی در هر سطحی برخورد خواهد شد .

سردار آزادی افزود : نیروی انتظامی از آزادی و استقلال و امنیت کشور و استان دفاع خواهد کرد و اجازه هنجار شکنی به افرادی که بخواهند مخل امنیت باشند نخواهد داد .

وی گفت : مردم و نیروی انتظامی در کنار هم هستند و برای تامین امنیت بیشتر از مردم انتظار کمک داریم که اگر کسانی قصد قانون شکنی دارند را به پلیس معرفی نمایند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست