• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 6659

اجازه ندهیم دشمن از اعتراضات سوء استفاده کند

پیام ملّت – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن از اعتراضات منصفانه، سوء استفاده کند. حجت الاسلام علی خاتمی در محکومیت تجمع‌های خیابانی با بیان اینکه تصمیم دشمن بر این است ت ...

پیام ملّتنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن از اعتراضات منصفانه، سوء استفاده کند.

حجت الاسلام علی خاتمی در محکومیت تجمع‌های خیابانی با بیان اینکه تصمیم دشمن بر این است تا از اعتراض‌های قانونی مردم سوء استفاده کند، افزود: باید تلاش کنیم مطالبات مردم در سایه امنیت و آرامش به گوش مسئولان برسد.

وی با اشاره اینکه زنجان دیار مجتهدان، حکیمان و شهیدان است و نباید اجازه دهیم دشمن از این اعتراض‌ها سوء استفاده کند، ادامه داد: این حق مردم است که صدای اعتراض‌شان را به گوش مسئولان برسانند، این حق را هم اسلام و هم جمهوری اسلامی به مردم داده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید مراقب باشیم دشمن حرف حق و منطقی تجمع‌کنندگان را با تخریب و شعارهای ساختارشکنی زیر سئوال نبرند، اظهار کرد: هیچ‌کس منکر وجود مشکلات نیست و مردم گرانی‌ها، بیکاری، اشتغال و گاهی نبود ثبات در بازار را به عینه می‌بینند و ما هم معتقدیم مسئولان به فرموده مقام معظم رهبری باید پاسخ‌گو باشند.

 خاتمی با تاکید بر اینکه مردم با وجود همه مشکلات، تمام‌قد از نظام حمایت کرده و این مردم شایسته این هستند که مسئولان پاسخ‌گوی مشکلات‌شان باشند، افزود: بیان این مشکلات نباید به گونه‌ای باشد که باعث شود در صف ضد انقلاب، ساختارشکنان و یا صف کسانی که به دنبال برگشت به عقب هستند، قرار گیریم.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم باید در سایه امنیت و آرامش به گوش مسئولان برسد، ادامه داد: اجازه راهپیمایی بدون مجوز در هیچ جای دنیا داده نمی‌شود، وقتی مجوز باشد و شعارها نیز در قالب مطالبات مردم مطرح شود و بویی از ساختارشکنی نداشته باشد، آن وقت می‌توان گفت خواسته‌ها در مسیر تحقق قرار خواهد گرفت.

 خاتمی با یادآوری اینکه ما امروز به دنیا اعلام می‌کنیم که ایران چهل سال قبل با ایران امروز کاملا متفاوت است، خاطرنشان کرد: ما در عمل نیز چهل سال نشان دادیم که بدون اتکا به شرق و غرب می‌توانیم جامعه‌مان را مدیریت کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست