• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۲۱
  • شناسه خبر: 6688

آیت الله هاشمی اعتبار و آبروی روحانیت معاصر بود

پیام ملّت – استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از اساسی ترین معضلات کنونی جامعه، بیکاری است، اظهار کرد: مشکل بیکاری را با تسویه حساب سیاسی نمی شود حل کرد. اسدالله درویش امیری در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده با گر ...

پیام ملّت – استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از اساسی ترین معضلات کنونی جامعه، بیکاری است، اظهار کرد: مشکل بیکاری را با تسویه حساب سیاسی نمی شود حل کرد.

اسدالله درویش امیری در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده با گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، افزود: آیت الله هاشمی اعتبار و آبروی روحانیت معاصر بود.
وی ادامه داد: صبوری آیت الله هاشمی عده ای را که با زبان گزنده از وی نام می بردند، شرمنده کرد.
درویش امیری با بیان اینکه نادیده گرفتن خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ناجوانمردی است، افزود: البته ضعف هایی هم داشتیم، مطلق گرایی زشت است و باید ضعف ها و ایرادهای خود را هم بپذیریم.
وی اظهار کرد: متاسفانه گاهی این ضعف ها و عیب ها، دروغ گفتن، رفتارهای منفعت طلبانه، کشمکش های سیاسی و دفاع غلط، پنجه بر خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی گذاشته است و ممکن است زیبایی های ما را زشت جلوه دهد.
درویش امیری تصریح کرد: یک پرونده اختلاس، دزدی و تعددی به بیت المال موجب می شود تا چهره زیبای انقلاب اسلامی و خدمات ارزشمند و ماندگار آن، نا زیبا جلوه کند.
وی به لزوم التزام به قانون تاکید کرد و گفت: هر کجا قانون را کنار گذاشتیم، خطا کردیم و نظام را مورد بی مهری قرار دادیم.
استاندار زنجان تصریح کرد: ملت ایران باید احساس کند که کشور را یک دولت اداره می کند و اقتدار دولت موجب شده است تا همه در سایه قانون از حقوق یکسان برخوردار باشند.
وی با بیان اینکه در اداره کشور باید همه حول محور رهبر معظم انقلاب به قانون اساسی تمکین کنیم، خاطرنشان کرد: همه باید بپذیریم اگر برای اداره کشور قانون اساسی وجود دارد، همه اصول آن باید دیده شود چون که همه احتیاجات ما را جواب می دهد.
درویش امیری به ضرورت التزام و تمکین به همه اصول قانون اساسی تاکید کرد و گفت: نباید بگوییم که این بند قانون خیلی زیباست و به نفع جناح ماست و آن بندش نازیباست و به نفع جناح ما نیست.
وی افزود: امروز اگر نقض قاون اساسی کنیم، دیگر نمی توانیم پاسخ نسل سوم و چهارم را بدهیم.
درویش امیری با بیان اینکه زیر پا گذاشتن قانون اساسی ایجاد بی نظمی و هرج و مرج می کند، اظهار کرد: هر قوه و دستگاهی اگر قانون را زیر پا بگذارد به ایجاد هرج و مرج و بی نظمی کمک کرده است.
وی به ضرورت توجه به منافع ملی اشاره کرد و افزود: با اجرای بی کم و کاست قانون اساسی منافع ملی نیز محقق می شود.
درویش امیری با بیان اینکه مشکل بیکاری کنونی در جامعه در ادوار مختلف انباشته و تلنبار شده است، افزود: برای حل مشکل بیکاری نمی شود فقط به منابع محدود دولت تکیه کرد بلکه باید در صدد جذب سرمایه گذاری خصوصی و خارجی باشیم.
استاندار زنجان اظهار کرد: ایجاد ۹۸۷ هزار فرصت شغلی که در لایحه بودجه سال ۹۷ پیش بینی شده است، مشروط به تصویب و تحقق کامل لایحه پیشنهادی است.
وی افزود: عده ای در کشور باید بدانند تسویه حساب سیاسی با دولت، در نهایت تسویه حساب با نظام خواهد بود، شاید گذرا و مقطعی مردم از دولت بدبین شوند، اما با ناکارآمد جلوه دادن دولت، خود به خود این تلقی ایجاد خواهد شد که نظام ناکارآمد است، بنابراین مردم از نظام مأیوس می شوند.
درویش امیری ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش فقر را از دیگر اهداف عمده لایحه بودجه ۹۷ عنوان کرد و گفت: دولت در پرداخت یارانه ها به مردم به خصوص به نیازمندان تعهد دارد و بر این تعهد خود است پایبند است، اما یارانه باید به صورت هدفمند به نیازمندان واقعی پرداخت شود، چرا عده ای این فرصت را از مجلس می گیرند تا نگذارند یارانه ها هدفمند شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران باید خلاق، دلسوز، پاکدست، هماهنگ و دارای قدرت تعامل با بخش های مختلف جامعه باشند، افزود: نسل سوم و چهارم از خلاقیت، ابتکار و جوشش انتظار دارد.
وی تصریح کرد: از تریبون ها طوری سخن نگوییم که موجب نا امیدی در جامعه شود چرا که از نا امیدی مردم فقط دولت ضرر نمی کند بلکه نظام هم از این ناحیه متضرر می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست