• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 6684

کشمکش های سیاسی عامل فتنه است

پیام ملّت – امام جمعه خرمدره گفت: بی تفاوتی سیاسی، خودباختگی، راحت طلبی، رفاه طلبی، تجمل گرایی و کشمکش های سیاسی از عوامل فتنه است. حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره، با اشاره به موج سواری ...

پیام ملّت – امام جمعه خرمدره گفت: بی تفاوتی سیاسی، خودباختگی، راحت طلبی، رفاه طلبی، تجمل گرایی و کشمکش های سیاسی از عوامل فتنه است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره، با اشاره به موج سواری دشمنان در کنار مشکلات معیشتی مردم، افزود: سال ۹۶ مشکل اقتصادی و در سال ۸۸ انتخابات بهانه فتنه شد، خداوند می فرماید هرکه تقوای الهی پیشه کند می تواند از فتنه ها خارج شود و خداوند ظرفیت تشخیص حق و باطل را به او عنایت می کند.
وی با بیان اینکه مثلث شوم عربستان، آمریکا و منافقین در فتنه اخیر وارد کار شدند و گویا قرار بوده ادامه اغتشاشات به بهمن و اسفند و حضور مسلحانه داعش در کشور برسد، اظهار کرد: در دیداری که مقام معظم رهبری به مناسبت ۱۹ دی قیام قم داشتند فرمودند فتنه اقتصادی اخیر یک فتنه آمریکایی، اسرائیلی و تلاش برای براندازی بود.
امام جمعه خرمدره خاطر نشان کرد: پس از این اغتشاشات دشمن اعلام کرد که ایران از مردمش می ترسد و یا ایران از آمریکا می ترسد درحالی که به گفته مقام معظم رهبری حکومت متولد مردم است و مردم ما آمریکا را در دهه ۵۰ از ایران و در دهه ۹۰ از منطقه بیرون کردند و آمریکا باید منتظر انتقام گیری مردم ما از فتنه گری آنها باشد.
وی با اشاره به مطالبه مردم برای حل مشکل معیشتی و مبارزه با فساد، ابراز کرد: اگر هر مسئولی، مسئولیت خود را به درستی انجام ندهد ما می توانیم بگوییم او یک سرباز نفوذی آمریکایی در داخل نظام است رهبری از به موقع عمل کردن مسئولان نه یک بار بلکه هزار بار تشکر می کند.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هر جا موفقیتی داشته باشیم باید منتظر فتنه انگیزی دشمن نیز باشیم، تاکید کرد: باید نسبت به شناخت جبهه دشمن از آمریکا تا عربستان و همچنین نقش همبستگی مردم در خنثی کردن فتنه توجه ویژه داشته باشیم.
وی با اشاره ب اینکه منابع اطلاع رسانی دشمن بی ارزش است، یادآور شد: در حوادث اخیر تنها ۵ درصد از هزار و ۴۰۰ شهر ایران شلوغ بود که رسانه های غربی طوری وانمود می کردند که کل ایران به اعتراض بلند شده است.
امام جمعه خرمدره تصریح کرد: در فتنه اخیر موضوع را تا جایی پیش بردند که حتی امامان جمعه هم که زبان گویای مردم و حامی آنها هستند را زمینه نارضایتی عنوان می کردند در حالی که همه امکانات در اختیار مسئولان است و آنها باید پاسخگو باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست