• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۲-۲۰
  • شناسه خبر: 6764

اردوهای راهیان نور یک ضرورت فرهنگی برای اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت است

پیام ملّت – رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: هنر متعهد بسترساز آشنایی نسل جوان جامعه با ارزش ها و رشادت های هشت سال حماسه و ایثار است. حجت الاسلام والمسلمین سعید احمدی ...

پیام ملّت – رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: هنر متعهد بسترساز آشنایی نسل جوان جامعه با ارزش ها و رشادت های هشت سال حماسه و ایثار است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید احمدی در گفت و گو با پیام ملّت با اشاره به اینکه جهاد یک فریضه الهی است افزود: اولیا و مقربین از طریق جهاد تحت عنایت خاصه خداوند قرار می گیرند.

Image result for ‫راهیان نور‬‎

 وی از جهاد به عنوان فروع دین نام برد و ادامه داد: موضوع جهاد و شهادت به قدری در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است که چنانچه جامعه اسلامی از طرف دشمن مورد تهدید قرار گیرد به عنوان فریضه ای در قالب واجب کفایی برای مسلمانان مورد تاکید و توجه قرار می گیرد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران در طول این دوران اشاره و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برغم تمامی مشکلاتی که در عرصه های مختلف، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به همراه داشت زمینه اتحاد بیش از پیش ملت ایران را فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی بر لزوم تبیین ارزش های هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاکید و تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های مدون و به کار گیری ابزارهای جدید ارتباطی اعم از فضای مجازی و بهره گیری از نرم افزارهای جدید زمینه برای آشنایی بیش از پیش جوانان با این ارزش ها را فراهم کرد.

وی از برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک ضرورت فرهنگی برای توسعه و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت نام برد وافزود: گنجینه هشت سال دفاع مقدس ظرفیت عظیمی برای انسان سازی است.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: نباید رشادت های دوران حماسه و ایثار با گذشت زمان رنگ فراموشی به خود بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی توانایی های نسل جوان جامعه را قابل توجه دانست و گفت: به موازات افزایش توانایی های و استعدادهای نسل جوان جامعه دشمن نیز قدرتمند شده ودر عرصه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری در صدد برنامه ریزی و ضربه زدن به نظام اسلامی است.

وی از هنر متعهد به عنوان ظرفیتی عظیم برای آشنایی نسل جوان با ارزش های دوران دفاع مقدس نام برد و یادآورشد: بهره گیری از هنر نباید ارزش های اصیل هشت سال پایداری ملت را تحت الشعاع قرار دهد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برنامه ریزی برای آشنایی اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان، جوانان ، افراد نخبه و اساتید دانشگاه در قالب اردوهای راهیان نور را مهم ارزیابی وخاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی ازارزش های اسلامی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست