• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 6768

استقرار سازمان الکترونیک مهمترین برنامه ی راهبردی در سال ۹۷ است

پیام ملّت – مدیرکل بیمه ی سلامت استان زنجان گفت : استقرار سازمان الکترونیک مهمترین برنامه ی اعلام شده برای سال ۱۳۹۷ است و با استقرار این سامانه بروکراسی حذف و ارائه ی خدمات، مدیریت هزینه تسهیل می گردد . خدیجه ابراه ...

پیام ملّت – مدیرکل بیمه ی سلامت استان زنجان گفت : استقرار سازمان الکترونیک مهمترین برنامه ی اعلام شده برای سال ۱۳۹۷ است و با استقرار این سامانه بروکراسی حذف و ارائه ی خدمات، مدیریت هزینه تسهیل می گردد .
خدیجه ابراهیم خانی در دیدار نوروزی با پرسنل ستادی این اداره کل با تبریک سال نو به همکاران با تاکید بر توجه جدی به برنامه هایی همچون حذف بروکراسی، تسهیل و ارتقای کیفی وکمی خدمات، استقرار سازمان الکترونیک، مدیریت هزینه، خرید راهبردی و اجرای گایدلاین‌ها در سال ۹۷، افزود: همانگونه که مدیر عامل سازمان تاکید داشته اند،برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ایران برگرفته از اسناد بالادستی، سند چشم‌انداز، احکام برنامه ی ششم و سیاست‌های کلی سلامت است. وی با تاکید مجدد بر برنامه استقرار سازمان الکترونیکف اظهارامیدواری کرد که در سال جاری گام های موثری در این زمینه برداشته شود.
دکتر خدیجه ابراهیم خانی گفت: برابر قانون کلیه ی بخش‌های ارائه دهنده ی خدمت در حوزه بستری اعم از دولتی، خصوصی و غیر دولتی مکلف شدند که در زمان ارائه ی خدمت از پایگاه بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت ایران استحقاق سنجی کنند. این مهم در جند استان کشور به صورت پایلوت در حال اجرا می باشد که به حذف دفترچه در بیمارستان های دولتی کمک قابل توجهی خواهد کرد.
این مقام مسئول با اشاره به حذف دفترچه در بخش بستری گفت: این برنامه در استان زنجان نیز در دو. بیمارستان ابهر و خرمدره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به زودی اجرا می شود. وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا الکترونیکی شدن خدمات در بخش سرپایی نیز محقق شود.
ابراهیم خانی با اشاره به اجرای گایدلاین‌ها، راهنماهای بالینی و پروتکل های درمان به منظور خرید راهبردی در سال جدید افزود: با برنامه ریزی به انجام رسیده و رهنمودهای مدیر عامل سازمان تلاش خواهیم کرد که در سال جاری همپوشانی نیز برطرف شود. وی با اشاره به آمار همپوشانی میان سازمان بیمه ی سلامت و صندوق تامین اجتماعی اضافه کرد: البته در اواخر سال گذشته و با اقداماتی که به انجام رسید موارد بسیاری از همپوشانی های احصا و حذف شد. وی تاکید کرد با الکترونیکی شدن و اتصالی که در پایگاه جمعیتی صورت گرفته، هنگام صدور و تمدید دفترچه امکان همپوشانی به کمترین میزان خواهد رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست