• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۰
  • شناسه خبر: 6794

استفاده از منابع استان برای پرداخت مطالبات و جلب رضایت کشاورزان

پیام ملّت – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان بر ارائه راهکارهای جدی در استفاده از منابع استان برای پرداخت مطالبات و جلب رضایت کشاورزان و باغداران تاکید کرد و گفت: با استفاده بیشتر از ...

پیام ملّت – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان بر ارائه راهکارهای جدی در استفاده از منابع استان برای پرداخت مطالبات و جلب رضایت کشاورزان و باغداران تاکید کرد و گفت: با استفاده بیشتر از توان مالی و همراهی اداره کل تعاون روستایی در خرید گندم از کشاورزان و پرداخت مطالبات آنها، در راستای جلب رضایت تولیدکنندگان محصولات کشاورزی گام برداشت.

فرامرز نیک سرشت در جلسه کمیته خرید تضمینی گندم استان، بر افزایش تعامل بیشتری با تولیدکنندگان و کشاورزان تاکید کرد و گفت: با توجه به خشکسالی‌های مداوم، همراهی بیشتر با تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، باغداران و کشاورزان در زمینه خرید محصولات و پرداخت معوقات ضروری است.

معاون استاندار زنجان ادامه داد: می‌توان با پرداخت تسهیلات، حداقل به میزان سال گذشته، بخشی از خسارت‌های ناشی از آفت‌ها و سرمازدگی محصولات باغداران و کشاورزان را جبران کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت الزام شرکت‌های حمل محصولات کشاورزی اظهار کرد: ضدعفونی کردن کامیون‌ها و وسایل حمل و نقل محصولات کشاورزی علاوه بر تاثیر عینی در کاهش آلودگی‌ها، جنبه روانی هم دارد و می‌تواند تا حد زیادی از بار روانی جامعه در این خصوص بکاهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست