• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 6830

استفاده از ظرفیت های جدید نیروی انسانی ضروری است

پیام ملّت – نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در اولین شورای آموزش و پرورش در سال جدید گفت: برای پیشرفت و تعالی کشور، باید از ظرفیت نیروی انسانی تازه نفس، جوان و جدید استفاده کرد. به گزارش ...

پیام ملّت – نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در اولین شورای آموزش و پرورش در سال جدید گفت: برای پیشرفت و تعالی کشور، باید از ظرفیت نیروی انسانی تازه نفس، جوان و جدید استفاده کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان،علی وقفچی در  اولین جلسه جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در سال جدید گفت:برای پیشرفت و تعالی کشور، باید از ظرفیت نیروی انسانی تازه نفس، جوان و جدید استفاده کرد.

وی افزود:یکی از شاخصه های توسعه هر کشور پیشرفت علمی آن است و باید به این بخش توجه ویژه داشت.
سخنگوی کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات مدیریتی نباید باعث تضییع زحمات مدیران قبلی شود، بلکه باید در امتداد و تکمیل خدمات آنها باشد، تا نظام مدیریتی، آسیبی از این موضوع نبیند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ادامه داد:اگر از شاخصه های توسعه عقب مانده ایم دلیل آن عدم توجه مان به علم است و بر این اساس باید کشور به صورت علمی اداره شود.

وی با اشاره به جمله”بهترین سیاست راستگویی است.”ازحضرت علی (ع) اظهار داشت:امروز باید فکرها و اندیشه را به عمل تبدیل کرد و بدینوسیله تولید ثروت نمود.

این مقام مسئول ضمن تبریک هفته معلم تاکید کرد:باید برای اعتلای کشور سیاست درستی در پیش بگیریم و تمامی راه ها را در این راستا هموار کنیم.

وقف چی در پایان ضمن تبریک انتصاب مریم رشتچی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:تغییر ضرورت هر کشور است و باید در جهت مثبت انجام گیردو از تمامی ظرفیت های نیروهای انسانی استفاده بهینه به عمل آید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست