• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 6832

۷۰ ساله‌ها از شریان اجرایی کشور کنار بروند / ۸۵درصد بودجه کشور صرف مدیریت کارمندان می شود!

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ترکیب جمعیتی رزمندگان و فرماندهان ما جوان بود، اما چه شده که امروز مدیران ما ۸۰ ساله و مشاوران آنها جوان است، گفت: تنها ...

۷۰ ساله‌ها امورات اجرایی کشور را به جوانان تحویل دهند

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ترکیب جمعیتی رزمندگان و فرماندهان ما جوان بود، اما چه شده که امروز مدیران ما ۸۰ ساله و مشاوران آنها جوان است، گفت: تنها راه نجات کشور مسلط شدن به علم جهت‌دار است.

علی وقف‌چی در همایش نشاط و امید که به مناسبت هفته جوان در سالن همایش‌های زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه جوان بودن به دل انسان بوده و به سن نیست، اظهار کرد: امروز یکی از تهدیدهای موجود برای ما، معرفی ما به عنوان خشونت طلب و ضد صلح و ضد امنیت بوده، هرچند در قلب اروپا، آسیا و آفریقا با فرش ایرانی نشان داده‌ایم که جهان را با فرهنگ و اصالت ما بشناسند.

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین رسالت ایرانی و جوانان ایرانی مبادی و پرچمداری صلح جهانی است، تصریح کرد: جوانان ایرانی باید تلاش کنند و به آنچه نیاز داریم، برسیم.

به گزارش فارس ، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشور ما به نهضت علمی نیاز دارد، ابراز کرد: اگر در ساده‌ترین کارها نیز به علم توجه نشود، به اهداف خود نخواهیم رسید.

وقف‌چی با بیان اینکه در ورزش جوانان نشان داده‌اند که پیشگیری مقدم بر درمان است، گفت: در همه امور باید برنامه پیشگیرانه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از کشورها ۱۰ زندانی دارند، در حالی که در کشور ۲۳۰ هزار نفر زندانی وجود دارد، افزود: انسان‌ها در خلقت تفاوت‌ی ندارند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با نگاه امروزی نمی‌توان از ظرفیت جوانان استفاده کرد، افزود: باید رویکرد خود را در عمل تغییر دهیم و امروز همه مسؤولان در کشور به این نتیجه نرسیده‌اند که باید از جوانان حمایت کرد.

وقف‌چی با اشاره به طرح خود مبنی بر ایجاد اشتغال برای هر ایرانی، گفت: اما در این رابطه برخی که ۱۰ شغل همزمان دارند به عنوان مخالف صحبت کرده و گفتند که این نگاه، پوپولیستی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که رویکرد ما عملی نباشد، آب در هاون کوبیدن است، ابراز کرد: در هشت سال دفاع مقدس ترکیب جمعیتی رزمندگان و فرماندهان ما عمده جوان بود، اما چه شده که امروز مدیران ما ۸۰ ساله و مشاوران آنها جوان است در حالی که این موضوع باید برعکس شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز ظرفیت کارمند شدن جوانان در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: ۸۵ درصد درآمد کشور امروز صرف مدیریت کارمندان می‌شود و تنها راه نجات کشور مسلط شدن به علم جهت دار است.

وقف‌چی در پایان سخنان خود با بیان اینکه کشوری چون ایرلند دارای ۱۵۰ نیروی دولتی است، تصریح کرد: اما با این تعداد به ۱۸۰ کشور دنیا صادرات دارند و ثروتمندترین و توسعه‌یافته‌ترین کشورهای امروز دنیا چه میزان نیروی کارمند دولتی دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست