• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 6850

تغییرات در حلقه بسته برای اداره کشور مضر است

پیام ملّت -نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : تغییرات در مدیریت سبب شکوفایی و استفاده از ظرفیت های جدید و ناشناخته میگردد و به تغییرات مثبت بیاندیشیم و تغییرات کارشناسی شده و منظم در اداره امور سازمانها سبب ...

پیام ملّت -نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : تغییرات در مدیریت سبب شکوفایی و استفاده از ظرفیت های جدید و ناشناخته میگردد و به تغییرات مثبت بیاندیشیم و تغییرات کارشناسی شده و منظم در اداره امور سازمانها سبب توسعه و توازن کشور میگردد.
علی وقفچی در گفت و گو با پیام ملّت ، با اشاره به تغییرات و تحولات در مدیریت های استان زنجان افزود : نباید چرخش مدیریت در استان و کشور در یک حلقه بسته صورت بگیرد و برخی مادام العمر بر میزهای ادارات تکیه بزنند و عده ای هم نتوانند وارد این حلقه بسته گردند.
وی ادامه داد : لازمه استفاده از فکر نیروهای کارآمد در سیستم های مدیریتی شکستن انحصار توزیع قدرت است و پویایی سیستم و نظام اداری با شکستن انحصار قدرت محقق میگردد .
نماینده زنجان با اشاره به بحث دخالت نمایندگان زنجان در انتصابات آموزش و پرورش گفت : معتقد به تغییرات و استفاده از ظرفیت نیروهای جدید هستیم و این به معنی انتصاب و یا عزل فرد خاصی نمی باشد . باور دارم مجموعه آموزش و پرورش استان زنجان نیروهای مستعد و خدومی دارد و این نیروها می توانند در نظام مدیریتی استان زنجان نقش آفرینی کنند.
وی شایعه اعمال فشار بر مدیر کل آموزش و پرورش برای تغییر یکی مسئولان این دستگاه اجرایی را رد کرد و گفت : نفیا و اثباتا در مورد شخص خاصی نامی مطرح نشده است اما انتطار داریم مسئولان بر اساس مصالح و منافع عمومی حرکت کنند و تغییرات در حلقه های بسته صورت نگیرد و تغییر در کادر بسته اداری و سازمانی مفید به حال جامعه نخواهد بود.

وی در خصوص اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش زنجان مبنی بر اعمال فشار نمایندگان برای جابجایی مدیران گفت : درصورتی که ایشان چنین موضوعی را مطرح کرده باشند بیان دقیق و صحیحی نیست و لازم است در آن تجدید نظر کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست