• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 6939

فرماندار جدید طارم معرفی شد

پیام ملّت – در آئینی با حضور استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فریدون هاشم نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان طارم معرفی شد. آیین تکریم و معارفه فرمانداران قبلی و جدید شهرستان طارم با حضور اسدالله ...

پیام ملّت – در آئینی با حضور استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فریدون هاشم نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان طارم معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانداران قبلی و جدید شهرستان طارم با حضور اسدالله درویش امیری استاندار زنجان، علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد استان، امام جمعه آب بر و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، همدلی و همزبانی تمام اقوام ملت ایران را اساسی ترین نیاز کشور در این برهه از زمان خواند و گفت: با حضور فرماندار جدید راه توسعه طارم همانند زمان فرماندار سابق ادامه پیدا خواهد کرد و همه مردم طارم باید در این راستا کمک حال فرماندار جدیدشان باشند.

علی وقفچی راه های ارتباطی و آب را دو اولویت اصلی این شهرستان نام برد و افزود: اگر در مورد این دو موضوع تلاش و پیگیریهای لازم انجام پذیرد ، باعث توسعه شهرستان خواهد شد.
به گزارش ایرنا، فریدون هاشم نژاد جانباز هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید می باشد که پیش از این عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان بوده و سوابقی همچون شهردار خدابنده، شهردار زنجان و معاونت اداره کل بازرگانی استان زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.
شهرستان طارم با ۴۷ هزار نفر جمعیت (حدود ۵ درصد جمعیت استان زنجان) در ۱۰۰ کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
در این مراسم از خدمات چهار و نیم ساله علی باقری اولین فرماندار بومی طارم قدردانی و فریدون هاشم نژاد به عنوان فرماندار شهرستان طارم معرفی شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست